Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه لبنانی «البناء» از سکوت جامعه بین المللی و همچنین رسانه‌های جهانی در قبال جنایت‌های وحشیانه رژیم سعودی علیه مردم یمن به شدت انتقاد کرد.

بر اساس این گزارش، این روزنامه در این خصوص تأکید کرد: جنایت‌های رژیم سعودی تنها به کشتار بی رحمانه ملت یمن محدود و محصور نمی‌شود و ابعاد گسترده‌تری پیدا کرده است که ازجمله آنها می‌توان به عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها و همچنین سرکوب مخالفان داخلی، اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه در ادامه آورده است: به دلیل جنایت‌های رژیم سعودی علیه مردم بی دفاع و بی گناه یمن، بیماری وبا به صورت گسترده در این کشور شیوع پیدا کرده است و این یک جنایت هولناک و ضد حقوق بشری محسوب می‌شود.

در ادامه این یادداشت آمده است: حوادث کنونی یمن کشتار گسترده‌ای است که غیرنظامیان را هدف قرار داده است. ائتلاف عربی و آمریکا و انگلیس از چهار سال پیش بزرگترین جنایت‌ها را علیه یمنی‌ها مرتکب شده‌اند.

این روزنامه تأکید کرده است: رسانه‌های غربی نقش مشکوکی در زمینه پوشش تحولات یمن ایفا می‌کنند و به ائتلاف متجاوز عربستان فرصت‌های متعددی برای ادامه کشتارهایش می‌دهند. به نظر می‌رسد که آل سعود با باج دادن به رسانه‌های بین المللی برای پوشش یکجانبه تحولات یمن و سرپوش نهادن بر جنایت ریاض، تلاش می‌کند حکومتش را حفظ کند.

کد خبر 4589299

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن رژیم سعودی جنگ 2015 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۸۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است

حجت الاسلام محرمعلی چراغی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در سخنانی اظهار داشت: امروز به عینه‌ شاهد توطئه های شومی از سوی دشمنان علیه اسلام هستیم.
 
کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در این میان شاهد جنگ اسرائیل با مردم غزه از یک سو و از سوی دیگر هجمه فرهنگی علیه مسلمین و باورهای دینی آنان هستیم.
 
حجت الاسلام چراغی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: دشمن به خوبی می‌داند که نمی‌تواند در یک جبهه علیه جهان اسلام اعلام نبرد کند بنابراین با اعمال یک جنگ چند جانبه و ترکیبی به دنبال تقابل و تضعیف و حتی از بین بردن دین اسلام است.
 
کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: بارزترین نماد دشمنی کشورهای غربی و اروپایی ها با دین مبین اسلام تلاش آنان برای گسترش اسلام هراسی در سطح بین المللی است.
 
این استاد حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: بنابراین باید با استفاده از امکانات لازم چهره واقعی و راستین دین مبین اسلام که آیینی رحمانی است را به جهانیان بشناسانیم و خود افکار جهان درباره این دین آسمانی و رحمانی خود قضاوت کنند.
 
وی در پایان سخنان خود ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ روز از تهاجم صهیونیست‌ها به غزه می‌گذرد ولی در این مدت هیچ کدام از کشورهای جهان و حتی دولت های اسلامی به جز ایران و یمن در مقابل این نسل کشی بزرگ از خود واکنش نشان ندادند که این برای بشریت مایه شرمساری است.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد
  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • اقدامات آمریکا در دهه‌های اخیر نمایشگاهی از جنایات جنگی است
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • کشف ۱۴۰ گور دسته‌جمعی در غزه و افشای جنایات جدید صهیونیست‌ها
  • الازهر: خواهان محاکمه فوری رژیم جنایتکار هستیم
  • درخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای جمعی در غزه