Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از فدراسیون فوتبال علی طرفی مسئول اجرایی موکب شهدای جامعه فوتبال  گفت:خوشبختانه از هفته گذشته توزیع غذای گرم در استان خوزستان توسط این موکب آغاز شده و با دریافت چند کامیون کمک‌های غیر نقدی علاوه بر توزیع غذای گرم توانسته ایم اقلام ضروری بهداشتی، غذایی و دارویی را نیز به دست سیل زدگان برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت در بخش زیادی از مناطق و بسیاری از روستا‌ها بحرانی است به شکلی که تنها با قایق امکان امدادرسانی وجود دارد و حتی انتقال این اقلام با قایق هم در این شرایط برای خود امدادگران و اعضای موکب خطرناک است. اما به دلیل وضعیتی که مردم عزیز خوزستان در این روستا‌ها دارند همه امدادگران شبانه روزی در حال تلاش هستند تا نیاز‌های حداقلی مردم را در حد توان خودمان رفع کنیم.

طرفی اضافه کرد:جامعه فوتبال به وظیفه و رسالت خودش در قبال مردم شریف سیل زده عمل می‌کند. در همین راستا با همکاری هیات فوتبال استان لرستان موکب شهدای جامعه فوتبال در شهرستان پلدختر هم فعال شده و توزیع غذای گرم در این استان هم از امروز آغاز می‌شود. همچنین با هماهنگی هیات‌های فوتبال در استان‌های گلستان و مازندران موکب در این استان‌ها هم فعال شده و توزیع غذا به زودی آغاز می‌شود. به هر حال با توجه به شرایطی که سیل ایجاد کرده توزیع غذای گرم در این مناطق اهمیت زیادی دارد و حداقل بخشی از مشکلات مردم عزیز را برای تامین غذای روزانه حل می‌کند که از این جهت کمک بزرگی است.

وی در پایان گفت:از حمایت‌های همه جانبه مسئولین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، هیات‌های استانی، باشگاه‌ها و کلیه اهالی فوتبال که در این مقطع احساس وظیفه کرده و به میدان آمده اند تشکر می‌کنم و امیدوارم با استمرار این حمایت و همراهی اهالی فوتبال شاهد اتفاقات بسیار بهتر و گسترده تری در این حوزه باشیم.

 

انتهای پیام/

 

کمک اهالی ورزش به سیل‌زدگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۸۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس

کشور سوئیس با وجود ادعای بی طرفی حدود ۱۳ میلیارد یورو از دارایی‌های روسیه را مسدود کرده که این امر جنجال‌هایی را در این کشور به لحاظ تاریخی بی طرف به راه انداخته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "فوکوس" آلمان، سوئیس دارایی های حدود 13 میلیارد یورویی روسیه را مسدود کرده و باعث ایجاد اختلاف در مورد بی طرفی تاریخی این کشور شد.

سوئیس حدود 13 میلیارد فرانک سوئیس (تقریبا 13 میلیارد یورو) از دارایی های روسیه در این کشور را مسدود کرده است.

همانطور که شرکت رسانه ای آمریکایی "بلومبرگ" گزارش می دهد، این شامل بیش از 7 میلیارد فرانک ذخایر و دارایی های بانک مرکزی روسیه است.

در مجموع 17 ملک و همچنین خودروهای لوکس، آثار هنری و مبلمان روسی در سوئیس مسدود شدند.

تصمیم سوئیس برای تصویب این تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه پس از آغاز جنگ اوکراین، جنجال قابل توجهی را در این کشور به طور سنتی بی طرف ایجاد کرده است. اگرچه فشارهای بین المللی برای انجام بیشتر این گونه اقدامات بر سوئیس وجود دارد، این گام در حال حاضر در داخل این کشور بحث برانگیز است.

به گزارش بلومبرگ فعالان برای برگزاری همه پرسی در مورد بی طرفی سوئیس به اندازه کافی امضا جمع آوری کرده اند. هدف آنها تثبیت این موضوع در قانون اساسی و جلوگیری از مشارکت در اقدامات اجباری غیرنظامی است که شامل تحریم نیز می شود.

وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکرایندرخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس