Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@14:37:15 GMT

«راننده وانت جنجالی» پاکبان محله می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۸۸۰۸

«راننده وانت جنجالی» پاکبان محله می‌شود

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، غلام فتحی - رییس اداره حقوقی شهرداری منطقه یک - با اعلام این خبر اظهارکرد: جوانی ۲۵ ساله که در سال ۹۵ با ورود بی‌محابا به کوچه ورود ممنوعی در منطقه یک تهران اقدام به وارد کردن خسارت به چندین خودرو شده بود، پس از دستگیری به اتهام اخلال در نظم و آسایش عمومی، دادگاهی و طبق حکم تعلیقی دادگاه کیفری به مدت دو هفته، روزانه شش ساعت بعنوان پاکبان محله موظف به انجام عملیات رفت و روب و پاکیزگی با نظارت شهرداری منطقه یک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فتحی افزود: متهم که رضایت مالکان تمام خودرو‌های آسیب‌دیده را جلب کرده است به دلیل اخلال در نظم و آسایش عمومی و تحت تاثیر قرار دادن آرامش عمومی گناهکار و به تحمل شش ماه حبس و ۵۰ ضربه شلاق تعزیری محکوم شد که این حکم با اجازه حاصله از ماده ۴۶ قانون مجازات اسلامی به مدت سه سال تعلیق شد، ولی در جهت اصلاح وی با استفاده از تجویز ماده ۲۳ قانون فوق الاشاره متهم به ممنوعیت از رانندگی با وسایل نقلیه موتوری به مدت دو سال در جهت بازگشت آرامش به جامعه به خصوص اهالی محل وقوع جرم به ارایه خدمات عمومی در همان کوچه به عنوان پاکبان ملزم شد.

بنا براعلام روابط عمومی شهرداری منطقه یک، وی خاطر نشان کرد: جایگزینی احکام سبز به جای احکام حبس برای افراد فاقد سابقه کیفری، جرایم سبک، فاقد شاکی خصوصی و... علاوه بر سازنده بودن برای محکومان و ارایه خدمات عام‌المنفعه به شهروندان از طرف مجرمان مهمترین دستاورد قانون جدید مجازات اسلامی در سال‌های اخیر است که نتایج بسیار مثبتی در جامعه خواهد داشت.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • در دادرسی کودکان به‌دنبال عدالت ترمیمی  هستیم
  • عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • عراق قانون مجازات همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند