Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@03:23:31 GMT

تعرفه‌های جدید گمرکی اعلام شد +بخشنامه

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۸۸۹۹

تعرفه‌های جدید گمرکی اعلام شد +بخشنامه

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، مجموع حقوق گمرکی و سود بازرگانی ۵۲۸ ردیف تعرفه همراه با حذف، ایجاد، اصلاح شرح ردیف تعرفه و مندرجات فصول کتاب مقررات صادرات و واردات به شرح جداول پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیأت دولت است تعیین می‌شود.

با اعمال این اصلاحات، مجموع جداول پیوست آئین‌نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات با رعایت ماده (۱۱) آئین نامه یاد شده از اول فروردین ماه ۱۳۹۸ قابل اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، طبق جداول مرتبط با اصلاح و تعیین میزان حقوق گمرکی و سود بازرگانی برای سال جاری هر مسافر می‌تواند تا سقف ۲۴ مترمربع فرش دستباف و تا سقف ۴۰ متر مربع گلیم دستباف به همراه خود از کشور خارج کند و محدودیتی از نظر تعداد قطعات فرش و گلیم همراه مسافر در سقف متراژ مذکور وجود ندارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تعرفه های جدید گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۸۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب علم با معرفت همراه باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی در آیین سپاس و نکوداشت اساتید دانشگاه سمنان که ظهر سه شنبه برگزار شد، ضمن اشاره به خصوصیات عالم در دیدگاه اسلام، تاکید کرد: کسب علم باید با معرفت همراه باشد.

وی افزود: عالمی که در مسیر تحصیل دانش گام برمی‌دارد به واسطه لذت حاصل از کسب علم و معرفت، به عشق دست می‌یابد و البته عشق نیز انتها ندارد.

امام جمعه سمنان ضمن قدردانی از حضور خانواده اساتید دانشگاه در این مراسم بیان کرد: همراهی با اساتید در مقاطع مختلف زندگی، دارای برکات و ثمرات فراوانی است چراکه حفظ علم و دانش منوط به وجود دانشمندان و علما است.

مطیعی با بیان اینکه خانواده اساتید و معلمان در پاداش معنوی آنان شریک هستند بیان کرد: امیدوارم همه ما در مسیر ترویج علم نافع برای رفع مسائل و مشکلات کشور کوشا باشیم.

به گزارش مهر، در این مراسم یاد و خاطره مرحوم «فرامرز هرمزی» عضو فقید هیات علمی دانشگاه سمنان و از دانشمندان یک درصد برتر جهان و همسر آن مرحوم قدردانی شد.

کد خبر 6093265

دیگر خبرها

  • کسب علم با معرفت همراه باشد
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • آغاز دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس آغاز شد
  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد