Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ خرمدل: سپاه متعلق به مردم است، درشب سوم شعبان آمریکا نام سپاه را در لیست گروه های تروریستی قرار دادند؛ ما ناراحت نیستیم که آمریکا از سراستیصال و درماندگی سپاه را تحریم کرد،اگر امریکا از سپاه تعریف کند و راضی باشد ما باید آن روز ناراحت باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس فرمانده سپاه فتح استان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه یاسوج بیان کرد: سوم شعبان میلاد امام حسین (ع) به نام روز پاسدار نامگذاری شده است برای ما باعث افتخار است که میلادامام حسین(ع) به نام روز پاسدار نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام حسین (ع)برای اعتلای اسلام  و زنده نگهداشتن نام و نشان آن همه وجود خود را تقدیم اسلام کردو این بدین معناست که ما پاسداران نیز همه وجود خود را تا سر حد شهادت تقدیم اسلام خواهیم کرد که این افتخاری برای جامعه سپاهی وبسیجی است.

 

سرهنگ خرمدل در ادامه بیان کرد: سپاه متعلق به مردم است، رژیم منحوس آمریکا که خود زاده تروریست است سپاه را حامی تروریست و سپاه را تروریست اعلام کردما از این ناراحت نیستیم اگر آمریکا از ما تعریف وتمجید کند ناراحت می شویم.

 

 

فرمانده سپاه فتح استان گفت: اگر به پیشینه چهل ساله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نگاه کنیم در این چهل سال سپاه خارچشم آمریکا بوده است وهمه نقشه های آمریکا در منطقه را بر باد داده است، با پیروزی انقلاب اسلامی سازمان های موساد، سیا و مارکسیست ها ترفند های مختلفی را برای از بین بردن اسلام به کار بردند اما سپاه با همراهی مردم آن ها را نابود کرد.

 

سرهنگ خرمدل ادامه داد: پس از آن 8 سال دفاع مقدس را بر ما تحمیل کردند سپاه با کمک مردم ونیروهای جوان جنگ را مدیریت کردکه بیش از 35 کشور از رژیم بعثی عراق حمایت می کرد و سپاه با تقدیم هزاران شهید در عرصه دفاع مقدس افتخار آفرین بودو اجازه نداد یک وجب از خاک ما بدست دشمن بیفتد.

 

وی افزود: امروز کشور ما و مردم ما مرهون خدمات قرارگاه خاتم الانبیاست در ساختن سد در خوزستان است که اگر به وسیله سپاه ساخته نمی شد معلوم نبود امروز چه اتفاقی می افتاد   قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا مدیریت همه جانبه خود را در منطقه خلیج فارس نشان داد معلوم است که امروز آمریکا از این اقدامات ناراحت می شود.

 

سرهنگ خرمدل ادامه داد: یکی از بحث های دیگر بحث محرومیت زدایی است؛ سپاهی که متعلق به مردم است در زمانی که دشمنان سعی در تضعیف نظام دارند،  بسیج و سپاه حضور دارند، ما یک تشکیلات صرف نیستیم بلکه نیازمندی ها در کشور به ما خط و جهت می دهد.


وی ادامه داد: مواضع تکفیری خلق شدند تا اسلام را ازبین ببرند، ۷هزارمیلیارد به گفته خودشان صرف کردند اما نتونستند اسلام را ازبین ببرند و خودشان از بین رفتند و آن ها را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکست داد که در راس آن سپاه قدس به فرماندهی سردار سرلشکر قاسم سلیمانی است آن ها ناراحت هستند که ما حرف اول را در منطقه می زنیم البته که آن ها از ما عصبانی هستند، به قول شهید بهشتی ای آمریکا از ماعصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

 


سرهنگ خرمدل گفت: مقام معظم رهبری فرمودند امسال سال گشایش هاست، در اوج تحریم ها و مشکلات ما اعلام میکنند سپاه تروریست است، چگونه دولت  و مجلس ما آرام بنشیند،
این اتفاقات از ذلت آمریکا و ایادی آنان است من به عنوان سرباز کوچک صادقانه سپاسگزارم از همه مسئولین که با حضور خود حمایت خودشان را از مجموعه سپاه اعلام کردند، سپاه و بسیج اخیرا در پلدختر و مجموعه های مختلف در استان ها در حال خدمات رسانی هستند که ان شاءالله مورد قبول امام زمان (عج) قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند

به گزارش حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، ماموستا عبدالسلام محمدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان دهگلان که با حضور مردم متدین این شهرستان برگزار شد، ضمن خیر مقدم به مناسبت حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی و مسئول مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ماموستا ایوب احمدپور در نماز جمعه دهگلان؛ بیان داشت: وعده غلبه اسلام بر همه ادیان بارها در قرآن کریم بیان شده است، غلبه از جهت علمی، منطقی واستدلال که امروز شاهد امواج اسلامگرایی در جهان هستیم و همچنین اشاره بر تاریخ اسلام جهان اسلام و فراگیر شدن دین اسلام است.
 
وی تصریح کرد: آیه ۲۸ سوره مبارکه فتح بر فراگیر شدن دین اسلام اشاره دارد (هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَىٰ وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ ۚ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ شَهِيدًا ) خدا است که پیغمبر خود را همراه با رهنمون و آئین راستین (اسلام به سوی جملگی مردمان) روانه کرده است تا آن را بر همه‌ی آئینها پیروز گرداند. کافی است که خدا گواه (این چنین سخن و مسأله‌ای) باشد. این آیه شریفه دلالت بر چند موضوع دارد از جمله؛
۱_ محتوای بعثت انبیای الهی اعتلای کلمه الله بوده وانبیای الهی از دو ابزار هدایت مردم و حقانیت اعتقاد و عمل بهره برده اند.
۲_ لیظهره _ قدرت استدلال و برهان_ قدرت نظامی_ سلطه حکومتی.
۳_ مراد از شاهد بودن خداوند متعال به معنای شهادت بر حقانیت اهل ایمان، پیروزی ایمان بر کفر، و نصرت ویاری اهل ایمان است.
 
ماموستا محمدی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به جان باختن مرحوم فرهاد ویسی اشاره کرد و بیان داشت: در چند روز اخیر یکی از جوانان کامیوندار شهرستان دهگلان به شیوه ای بسیار مظلومانه که در پی کسب رزق و روزی خانواده در مناطق شرقی کشور توسط اشرار مسلح به شهادت رسید، مطالبه خانواده آن مرحوم و مردم شهرستان و کامیونداران این شهرستان پیگیری و برخورد قاطعانه با عاملین این جنایت است، تعدادی از کامیونداران منطقه دهگلان بعد از این حادثه دلخراش اظهار ناراحتی نموده و مطالبه حفظ امنیت جاده های آن منطقه و حفظ جان و مال خود را دارند که می طلبد مسؤلین امنیتی و انتظامی در این زمینه  هم پیگیری و هم برخورد قاطعانه داشته باشند.
 
امام جمعه دهگلان افزود: امنیت به عنوان یک نعمت بزرگ در هر جامعه ای نشانگر توسعه آن جامعه می باشد، در اوایل انقلاب در استان کردستان شاهد جولان گروهک های معاند و تجزیه طلب بودیم که با اذیت و آزار مردم و بستن راه ها وایجاد ناامنی و دست دارازی به جان و مال مردم سبب ایجاد رعب و وحشت شدند که الحمدلله با مجاهدت های نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی شاهد امنیت پایدار در منطقه هستیم؛ در سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان  شاهد عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی بودیم که این مهم با مجاهدت و خون های پاک بسیاری از نیروهای امنیتی و انتظامی به ثمر نشسته است.
 
ماموستا محمدی ابراز داشت: مشارکت مردم در باب امنیتی و ارتباط و اعتماد حسنه مردم با نهادهای امنیتی و انتظامی زمینه ساز امنیت در استان کردستان است، این مهم با روشنگری علما و اندیشمندان و متنفذان و هدایت مردم به سوی آرامش و امنیت سبب امنیت پایدار در منطقه شده است.
 
علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار در آن منطقه شوند
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: از علمای بزرگوار مناطق شرقی هم خواهشمندیم با روشنگری و ایجاد امنیت روانی و اجتماعی در مواضع و خطبه های خود و تعامل بیشتر و بهتر با نیروهای انتظامی و امنیتی بسترساز امنیت پایدار در آن منطقه شوند؛ زیرا طبق رصد و اخبار و رسانه ها متأسفانه هرچند روز اخباری مبنی بر شهادت نیروهای امنیتی، نظامی و مرزبانی مخابره می شود که جا دارد این علمای بزرگوار در این زمینه بسیار مهم در جهت توسعه منطقه خود کوشا باشند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم
  • امریکا: آغاز ساخت اسکله در ساحل غزه
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود