Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@14:13:06 GMT

راز گنج زیرخاکی در متروی تهران فاش شد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۹۵۱۱

راز گنج زیرخاکی در متروی تهران فاش شد +عکس

خبرگزاری ایسنا: گنج زیرخاکی در متروی تهران راز عجیبی داشت که پلیس فاش کرد.

۲ مرد با یک ساک پر از سکه‌های عتیقه در مترو تهران دستگیر شدند. سرهنگ "علی راقی" فرمانده یگان انتظامی مترو تهران گفت: ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه ۲۴ فروردین ماه، مأموران انتظامی گشت متروی صحن مطهر، هنگام گشت زنی در سکوی ایستگاه مترو، متوجه رفتار مشکوک ۲ مرد شدند که یک ساک نیز همراه آنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: ماموران افراد مذکور را تحت بازجوئی اولیه قرار دادند و متهمان که پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی‌دادند، برای بررسی بیشتر به مقر پلیس منتقل شدند.

فرمانده یگان انتظامی مترو، با اشاره به اینکه هر ۲ متهم با هم فامیل هستند و از شهرستان همدان به تهران آمده اند، افزود: در بازرسی از ساک متهمان تعداد یک هزار و ۳۰۰ عدد سکه عتیقه کشف و متهمان اعتراف کردند که از شهرستان برای فروش سکه‌ها به تهران آمده اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه یکی از متهمان اظهار داشتند که سکه‌ها را ۴ سال پیش از فردی خریداری کرده است، عنوان کرد: هر ۲ متهم برای بررسی جزئیات پرونده به پلیس پیشگیری منتقل شده اند

منبع: فردا

کلیدواژه: متروی تهران پلیس عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پاسگاه انتظامی والانجرد اشهرستان بروجرد در سطح حوزه استحفاظی ۲ قاچاقچی را که در امر خرید و فروش انواع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان موفق به کشف ۱۰ کیلو گرم مواد تریاک، ۲ و توقیف خودروی پژو قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899350

دیگر خبرها

  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟