Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان این که گام دوم انقلاب راهنمای ادامه مسیر به منظور ترقی کشوراست، گفت: یکی از فرازهای گام دوم استفاده از نسل جوان در اداره کشور است.

به گزارش ایرنا، حبیب الله خجسته پور روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان سمنان در سالن جلسات فرمانداری افزود: باید به این باور برسیم، با توجه به اتفاق های جهان، خود را به روز کنیم و لازمه تحقق این راهبرد استفاده از نیروهای جوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استانداری سمنان اضافه کرد: پیروزی کشور علیه رژیم ظالم به دلیل آن بود که مدیریت های کلان در دست جوانان بود.
خجسته پور خاطرنشان کرد: قرار دادن سپاه به عنوان یک نهاد رسمی که عضو سازمان ملل متحد و قربانی تروریست است در فهرست گروه های تروریست نشان از خطای آمریکاست.
وی اضافه کرد: این خطای آمریکا موجب تقویت وحدت در کشور شد و حضور با شکوه مردم و مسوولان و نمایندگان با وجود سلایق مختلف در حمایت از سپاه تهدید را به فرصت تبدیل کرد و موجب همگرایی شد.
معاون استانداری سمنان با بیان این که مدیریت کردن در مرکز استان سختی هایی را به دنبال دارد، یادآور شد: تصمیم گیری و اجرا در برخی مباحث به مدیران شهرستانی واگذار شود تا بهتر پیگیر مشکلات مردم باشند.
خجسته پور ابراز داشت: مدیران شهرستانی برنامه مدون و قابل ارزیابی داشته باشند و جلب اعتماد عمومی یکی از شاخص ها باشد.
به گفته وی، جامعه در زمینه سرمایه اجتماعی دچار چالش است و رفع مشکلات مردم موجب تقویت سرمایه اجتماعی می شود.
معاون استانداری سمنان تصریح کرد: تجمع شهروندان مقابل فرمانداری و استانداری نشان از عملکرد نامطلوب در برخی حوزه هاست، هر دستگاه جامعه هدف خود را ارزیابی کند و با حل مشکلات از نارضایتی بکاهد تا به تجمع نرسد.
وی با بیان این که حل مشکلات وحدت را به ارمغان می آورد، اضافه کرد: تجمع در قانون مدنی منعی ندارد اما در تجمع ها دیده می شود تنها مشکل نیست و دشمنان دسیسه می کنند.
به گفته خجسته پور، براساس آمار، وضعیت استان سمنان از لحاظ نشاط اجتماعی مطلوب نبود و برنامه ریزی مناسب و استفاده از ظرفیت ها نقش مهمی در تقویت نشاط امید افزایی دارد.
وی افزود: استفاده از رنگ، نور و ابزار بصری موثر در تقویت نشاط است، مسوولان در تقویت نشاط اجتماعی تلاش کنند و از ظرفیت تشکل و سازمان های مردم نهاد استفاده شود.
معاون استانداری سمنان تصریح کرد: ابزار مدرن کمک کننده در ایجاد همگرایی در محله ها استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد است و مسوولان باور داشته باشند این مهم را مد نظر قرار دهند.
به گزارش ایرنا، در نشست شورای اداری شهرستان سمنان، سید عباس دانایی فرماندار سمنان، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان سمنان حضور داشتند.
7342/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي جوانان گام دوم انقلاب معاون استانداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست فعالان محلات استان قزوین گفت: بهترین و درست‌ترین راه برای برطرف شدن مسائل و معضلات اجتماعی که در جامعه وجود دارد، استفاده از ظرفیت‌های مردمی است و دولت مصمم است از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کند.

وی افزود: روش و رویه پرداخت به مسائل توسط مردم یکی از رویه‌های اصلی دولت است و رهبر معظم انقلاب هم بار‌ها و بار‌ها حوزه مردم و ایجاد حلقه‌های میانی را مورد توجه و تاکید قرار داده و این مهم را حتی در اقتصاد که مقوله پیچیده‌تر و تکنیکی تری است مطرح می‌کند.

استاندار قزوین اضافه کرد: تصدی گری توسط دولت در برخی از موضوعات از جمله موضوعات اجتماعی باعث گرفتاری‌هایی می‌شود و گرفتاری‌هایی را ایجاد می‌کند، در وهله نخست مردم فکر می‌کنند با ورود دولت نقشی ندارند و دوما دولت متصدی خوبی در این زمینه نیست و برخی اوقات مشکلات را بیشتر می‌کند.
 
نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد مقدورات و امکانات برای پرداخت مسائل اقدامات لازم را انجام دهد و این موضوعات در کانون توجه دولت سیزدهم است ولی حوزه‌های اجتماعی و حوزه‌های زیرساختی نیازمند بودجه‌های زیادی است که تمامی آنها در توان دولت نیست و باید با هم افزایی دولتی و مردمی مشکلات را برطرف کرد. 

وی افزود: استان قزوین به صورت مصداقی اقدامات متعددی را برای کاهش مشکلات اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین آنها راه اندازی کمپ ماده ۱۶ است، موضوعی که برخی از معضلات اجتماعی را کاهش داده و باید در سطح استان توسعه پیدا کند.

اعلایی گفت: حل مسائل کانون‌های مشکل آفرین اجتماعی در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار دارد و خدمت گذران با همدلی و همراهی تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مشکلات کاهش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • یکی از رسالت‌های «مهر» روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی است
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • فرمانداریهای استان تهران برای همکاری با دبیرخانه ۱۰روز فرصت دارند
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی