Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:34:31 GMT

بی احتیاطی سبب مرگ یک سرنشین بالگرد در البرز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۹۹۶۶

بی احتیاطی سبب مرگ یک سرنشین بالگرد در البرز شد

کرج - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: بی احتیاطی سبب مرگ یک سرنشین بالگرد خصوصی در منطقه کردان شهرستان ساوجبلاغ استان البرز شد.

سرهنگ محمد نادربیگی روز شنبه درگفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: روز گذشته این جوان همزمان با روز تولدش در منطقه کردان ساوجبلاغ سوار بالگرد یک شرکت خصوصی شد که براثر بی احتیاطی جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این جوان حین پرواز برای نظاره فضای بیرونی، سر خود را از پنجره بالگرد بیرون آورد که به پروانه بالگرد اصابت کرد و جان باخت.
نادربیگی گفت: بررسی ها نشان داد که این جوان مراسم جشن تولد خود را به همراه تعدادی از آشنایان در کردان برگزار کرد که پس از آن دچار حادثه شد.
2098/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مرگ بالگرد البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد

 سید محمد مهدی سجادی در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان گفت: از ۲۸ فروردین تا چهارم اردیبهشت ماه در پی وقوع سیل در جنوب استان تاکنون به ۵۰ هزار و ۷۱۵ نفر در قالب ۱۱ هزار و ۱۸۶ خانوار آسیب دیده امدادرسانی شده است.

وی افزود: ۵۲۴ امدادگر و نجاتگر هلال احمر در فعالیت‌های امدادی جنوب این استان مشارکت داشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۶۸۹ تخته چادر، ۳۳ هزار و ۲۸۷ تخته موکت و پنج هزار و ۹۵۵ تخته پتو به همراه اقلام خوراکی در بین خانواده‌های متأثر از سیل توزیع شده است.

سجادی از هموطنان خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • شمارش معکوس برای آغاز ماموریت فضایی سرنشین‌دار چین
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان (فیلم)
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان
  • چین ۳ فضانورد دیگر به ایستگاه فضایی خود می‌فرستد
  • شن‌هایی که مامور خدا بودند