Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@13:43:26 GMT

غفوریان: مقدمات «زیرآسمان شهر» فراهم نشد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۰۱۳۸

غفوریان: مقدمات «زیرآسمان شهر» فراهم نشد

به گزارش جهان نيوز، حرف و حدیث‌های بسیاری مطرح شده که مهران غفوریان آیا در سال جدید برای تلویزیون فصل چهارم «زیر آسمان شهر» را آغاز می‌کند یا یک برنامه تلویزیونی را کارگردانی و اجرا خواهد کرد. ناگفته‌نماند که مهران مهام از فراهم نشدن موقعیت‌ها و بستر ساخت این سریال خبر داده که با شرایط موجود فعلاً ساخته نشود بهتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



غفوریان که به تازگی سریال تلویزیونی «زوج یا فرد» را برای نوروز روی آنتن داشت در خصوص حضورش در مقام کارگردانی سریال یا اجرای یک برنامه تلویزیونی ‌گفت: من به خانم رنجبر هم قول داده‌ام که یک بار دیگر در «زیر آسمان شهر» گردهم بیاییم و من سَرِ قولم هستم فقط مقدمات کار فراهم نشده است.

وی افزود: قصد دارم تهیه، کارگردانی واجرای یک برنامه گفتگومحور یا اصطلاحاً تاکشو را در شبکه نسیم تلویزیون تجربه کنم. بعد از این کار با یک موضوع و متن جذاب حتماً به سراغ ساخت فصل جدیدی از «زیر آسمان شهر» خواهم رفت. البته هنوز اسم این تاک‌شو قطعی نشده است. تلویزیون باید به سمت کارهایی برود که مردم نگاه کنند و بپسندند. مثل برنامه‌ها و سریال‌هایی که سال‌هاست روی آنتن می‌روند ولی آن نوستالژی و خاطرانگیزی را برای مخاطب دارند.

پیگیری‌های خبرنگار به این‌جا رسیده تاکشویی که مهران غفوریان اعلام کرده با اجرای او از شبکه نسیم پخش می‌شود در حد یک طرح بوده است و هنوز مدیران مربوطه به این نتیجه نرسیده‌اند این طرح به مرحله اجرا برسد همچون طرح‌های دیگری که هر روز به شبکه نسیم و هر شبکه دیگر تلویزیونی می‌رسند.

از طرفی مهران غفوریان در این گفتگو به تشابه این تاکشو به تاکشوهای آمریکایی اشاره کرده و اصطلاح "جیمی‌فالن" که رسانه‌ها برای اشاره به برنامه جدید این بازیگر سینما و تلویزیون از این واژه استفاده کردند.

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه تلویزیونی «امتداد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی انصاری پس از پشت سر گذاشتن مراحل تولید و پس‌تولید آماده پخش شده است و به زودی روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود. 

این برنامه گفتگومحور به سردبیری سیدعرفان حسینی قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی در گفتگو با مهمانان بپردازد. 

هدف کلی از ساخت «امتداد»، علاوه بر به تصویر کشیدن طرح‌ها و اندیشه‌هایی که جهان امروز را ساخته‌اند، انتقال این گزاره به مخاطب است که «مولفه‌های زندگی و سبک زندگی به شکل باری به هر جهت و خود به خودی به وجود نمی‌آیند و منشا آن‌ها، وادی فکر و اندیشه است.» 

برنامه تلویزیونی «امتداد» به میزبانی رامین پورمند در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای و در مرکز سیمرغ تولید شده است و به زودی مهمان مخاطبان خود در شبکه چهار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود
  • مدل واکنش مهران غفوریان به حواشی درباره پدرش | فیلم
  • واکنش مهران غفوریان به ساواکی خواندن پدرش
  • پاسخ مهران غفوریان به حواشی ایجاد شده درخصوص پدرش: پدر من ناخدا یکم کمیسر دریایی بوده است (فیلم)
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید |‌حرف های جنجالی مدیر آزمایشگاه در تلویزیون | ویدئو
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه