Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:12:17 GMT

فدراسیون کاراته به دنبال مجوز شورای برون مرزی

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۰۳۸۱

فدراسیون کاراته به دنبال مجوز شورای برون مرزی

به گزارش خبرنگار مهر، مالزی در جزیره «کوتاکینبالو» طی روزهای ششم تا هشتم اردیبهشت ماه میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال می‌باشد. برای حضور در این رقابت‌ها از مدتها قبل رقابت‌های انتخابی برگزار و با تشکیل اردوهای آماده سازی، مراحل تمرینی زیر نظر کادر فنی طی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما انتشار خبر اعزام نشدن این تیم‌ها، موجی از ناراحتی و نگرانی را در میان کادر فنی و کاراته کاهایی که مدتهاست در اردوهای تمرینی حضور دارند، بوجود آورده است. اینکه اگر قرار بود تیمی به مسابقات اعزام نشود، چرا با صرف هزینه‌های سنگین، مسابقات انتخابی و اردوهای آماده سازی تشکیل شد.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که شورای برون مرزی با این اعزام مخالفت کرده است. گویا اولویت اعزام در سال ۱۳۹۸ به رقابت‌هایی است که شرایط حضور در المپیک را برای ورزشکاران کشورمان فراهم می‌کند. نکته مهم اینکه جلسه شورای برون مرزی برای موضوع اعزام کاراته کاها به مسابقات قهرمانی قاره‌ای چندماه قبل گذشته برگزار شده و با این شرایط بازهم فدراسیون برگزاری اردوهای آماده سازی را در دستور کار قرار داده است.

محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته در این مورد به خبرنگار مهر گفت: اواخر اسفندماه شورای برون مرزی در این مورد تصمیم گیری کرد. تلاش فدراسیون برای رفع موانع و مشکلات موجود برای اعزام سرمایه‌های کاراته کشور به مسابقات قهرمانی آسیاست و من خیلی امیدوارم این انجام شود.

این درست که در شرایط اقتصادی کشور می‌بایست در جهت کنترل هزینه‌ها برنامه‌های در دستور کار قرار گیرد، ولی قرار نیست اعزامی مهم و آن هم به رقابتهای قهرمانی آسیا که برای ساختن پایه‌های یک ورزش از اهمیت بالایی برخوردار است از دستور کار خارج شود.

کد خبر 4589305

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته کاراته قهرمانی آسیا فدراسیون کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۰۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت