Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار عین‌الله نریمانی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 22 سپاه بیت‌المقدس کردستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لشکر 22 سپاه استان کردستان به عنوان معین شهرستان کوهدشت از مناطق سیل‌زده جنوب کشور تعیین شده است.

وی افزود: حدود یک هفته است که نیروهای مهندسی لشکر 22 سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با امکانات و تجهیزات خود شامل بلدوزر، لودر، کمپرسی، ماشین‌های سوخت‌رسان و  آبرسان در شهرستان کوهدشت مستقر شده‌اند و به خدمت‌رسانی به مردم این مناطق مشغول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 22 سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: با توجه به اینکه قطع راه‌های ارتباطی یکی از مهمترین مشکلات مناطق سیل‌زده لرستان و شهرستان کوهدشت بود و راه ارتباطی 57 روستا با شهرستان کوهدشت قطع بود نیروهای ما اقدام به ساخت و ترمیم 4 پل ارتباطی مهم کردند و در حال حاضر روستایی نیست که ارتباط زمینی آن با مرکز شهرستان قطع باشد.

وی گفت: با توجه به اینکه شدت سیل بسیار زیاد بوده بسیاری از جاده‌ها و پل‌های ارتباطی و مواصلاتی بصورت کامل تخریب شده لذا ترمیم و بازسازی راه‌های تخریب شده از مهمترین اولویهای کاری نیروهای ما است.

سردار نریمانی تصریح کرد: امروز نیروهای قرارگاه عملیاتی لشکر 22 سپاه بیت‌المقدس کردستان با قدرت و قوت در منطقه مشغول کار هستند و با پیگیری‌ها و مساعدت‌های سردار رجبی فرمانده سپاه کردستان هر امکاناتی را که لازم است سریعا ارسال می‌کنند تا بتوانیم گوشه‌ای از آلام و دردهای مردم این مناطق را بهبود بخشیم.

وی تاکید کرد: قرار است موکبی از استان کردستان مربوط به هیات‌های سریش‌آباد و قروه در منطقه استقرار پیدا کنند و متناسب با نیاز روزانه هموطنان سیل‌زده برای آنها غذا تهیه کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کردستان جاده سیل مشکلات برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران از امشب در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛کارشناس هواشناسی استان لرستان گفت:از امشب سامانه ی بارشی به جو منطقه وارد می شود که تا روز سه شنبه هجدم اردیبهشت بر آسمان لرستان فعال خواهد بود.
بهمن محمدی مقدم افزود:در این مدت برای مناطق مختلف استان بارش باران گاهی رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد تا بازه شدید و شدیدلحظه‌ای و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.
به گفته کارشناس هواشناسی استان،آبگرفتگی معابر عمومی ،سیلابی شدن مسیل ها و اختلال در تردد جاده ای از مخاطرات این شرایط جوی در استان خواهد بود.
برای روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی مناطق به ویژه مناطق غربی و مرکزی استان احتمال غبار آلود بودن هوا و کاهش میدان دید افقی دور از انتظار نیست
در ۲۴ ساعت گذشته پلدختر با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و الشتر، الیگودرز و ازنا با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و سردترین شهر‌های استان بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توسعه راه‌های ارتباطی شهرستان اردل در دستور کار قرار گیرد
  • اقلیم در پی ترمیم روابط‌ با ایران/اهداف سفر بارزانی به تهران چیست
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • ورود سامانه بارشی جدید به لرستان
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن