Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، در پی اقدام اخیر آمریكا مبنی بر تروریست خواندن سپاه، اداره‌كل تبلیغات اسلامی فارس بیانیه‌ای در محكومیت این اقدام صادر كرد.
در این بیانیه آمده است:
«وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیلِ تُرْهِبُونَ...؛ و هر چه در توان دارید از نیرو و اسبهاى آماده بسیج كنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..» (آیه 60 سوره انفال)
سرانجام پس از فضاسازی‌ها و تبلیغات گسترده، رئیس جمهور سبک مغز و دروغ‌پرداز آمریکا تهدیدات خود درباره ایران اسلامی را اعلام و اوج خباثت و دنائت سردمداران کاخ سفید ظلم را به نمایش گذاشت.
رئیس جمهوری مغرور و متکبر که همچون سابقون خود، رذالت و جهالت دولت جنایتکار آمریکا را با تروریستی خواندن یکی از مهم‌ترین ارکان مبارزه با تروریست در دنیا یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به حقیقت پاسداران واقعی مظلومین و محرومین در سراسر منطقه متاثر از ظلم و جور و ستم رژیم‌های کودک‌کش آمریکا، اسرائیل و حاکمیت سلفیون وهابی است، به جهانیان نشان داده است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس به فرمان پیر فرزانه انقلاب اسلامی همواره به عنوان مامنی امن برای محرومان و مستضعفان ایران اسلامی در سنگرهای مختلف نبرد حق علیه باطل و حفظ تمامیت ارضی ایران عزیز و در ادامه ی راه پر افتخار خود در مسیر توسعه، سازندگی، عمران و آبادانی این مرز و بوم جانفشانی‌ها کرده و کمر همت به سربلندی و اقتدار محرومین و مظلومین بسته است.
سپاهی که به فرماندهی سردار سلیمانی، ذوالفقارِ امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در ریشه‌کنی بنیان تروریست در منطقه یعنی شجره خبیثه داعش که تحت حمایات مستقیم و غیر مستقیم مستکبران عالم بود بهترین و پاک ترین فرزندان خود را از دست داد.
نقش‌آفرینی‌های روشن و مثبت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ریشه‌کنی و مبارزه با تروریست برای چشمان بینا و بصیرِ حقیقت‌جویان و حق‌طلبان اظهر من الشمس است و این نهاد تماماً مردمی و انقلابی همواره، خود زخم خورده تروریست بوده است.
البته این اقدام خبیثانه رژیم مستبد آمریکای جهانخوار به عنوان دشمن قسم خورده این مرز و بوم، که به دلیل شدت عصبانیت از ناکامی‌های متعدد در رسیدن به اهداف شوم خود، از آخرین تیرهای ترکش خویش استفاده کرده و با نابخردی تمام و زیر پا گذاشتن تمامی قوانین و مناسبات بین‌المللی نهاد رسمی و ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست جعلی و بی اعتبار تروریسم خود قرار داده است، برای ایرانیانی که سال‌ها طعم تحریم‌های ظالمانه و مستکبرانه این دولت خبیث را چشیده‌اند، جای تعجب و البته نگرانی ندارد.
ما مجموعه تبلیغی استان فارس اعم از کارکنان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان فارس، ادارات و دفاتر تابعه، شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان، کانون‌های فرهنگی مساجد، روحانیون مستقر و سایر تشکل‌های دینی و مردمی استان، اقدام اخیر دولت و رژیم ستمگر آمریکا را محکوم کرده و حمایت کامل خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نقش مؤثر و سازنده آن در برقراری امنیت و آرامش کشور و منطقه اعلام داشته و مزید توفیقات فرماندهان و نیروهای ایثارگر سپاهی تحت فرماندهی مقام معظم رهبری و فرمانده معزز کل قوا را از خداوند متعال خواستاریم و اعلام می‌داریم که بیش از پیش و در مسیر برداشتن گام دوم انقلاب در جهت سربلندی و عزت ایران عزیز اسلامی بر دامنه فعالیت‌های مشترک فرهنگی و مذهبی خود با این نهاد ارزشمند انقلاب اسلامی افزوده و همکاری، همیاری و تعامل بیشتری خواهیم داشت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس سياست و اقتصاد سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۲۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب

۴۰ عنوان کتاب جدید از انتشارات انقلاب اسلامی شامل کتاب‌هایی است که از اردیبهشت ۱۴۰۲ به بعد چاپ شده‌اند و ۱۴ عنوان نیز برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

«حدیث زندگی» عنوان مجموعه‌ای ۶ جلدی از انتشارات انقلاب اسلامی است که ۳ جلد از آن در نمایشگاه کتاب امسال در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. این مجموعه شامل شرح احادیث حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است که در ابتدای جلسات درس خارج فقه از سال ۶۹ تا ۹۵ مطرح شده و برای نخستین بار مجموعه این احادیث منتشر می‌شود. گزیده‌ی احادیث «مکارم‌الاخلاق»، «النوادر» و «امالی الصدوق» به انتخاب و شرح حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) عناوین کتاب‌هایی هستند که در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

کتاب «گنجینه‌ی بی‌پایان» مجلّد جدید مجموعه چهارجلدی «شرح نهج‌البلاغه» است که دربرگیرنده‌ی شش گفتار از بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای است که به مسئله شناخت و بررسی جایگاه، اهمیت و ویژگی‌های نهج‌البلاغه می‌پردازد. ۳ عنوان دیگر این مجموعه، «منشور حکومت علوی»، «راه روشن مدیران» و «نبوتها» را شامل می‌شود که پیش از این منتشر شده بودند و در حال حاضر، با ویرایش، صفحه‌آرایی و طرح جلد جدید ارائه شده‌اند.

«مروری بر بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای درباره‌ی موسیقی» به قلم حجت‌الاسلام مهدی گرامی‌پور، «روایت تولید؛ سیره‌ی اقتصادی معصومین (ع) در اندیشه‌ی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای» نوشته حجت‌الاسلام حمید سبحانی‌صدر، «درآمدی بر نظریه‌ی تعلیم و تربیت در بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای» نوشته‌ی دکتر حسن ملکی، «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه‌ی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای» نوشته حجت‌الاسلام سیّدمهدی موسوی و «بازسازی انقلابی در ساختار فرهنگی در اندیشه‌ی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای» نوشته مهدی جمشیدی، دیگر عناوین تازه انتشارات انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران هستند.

«روایت اوّل‌شخص از شخصِ اوّل» نوشته مهدی قزلی است که شامل حاشیه‌نگاری‌های این نویسنده از دیدار‌ها و برنامه‌های رهبر معظّم انقلاب طی سال‌های ۸۸ تا ۹۸ است که برخی از آنها در پایگاه KHAMENEİ.IR منتشر شده بود و سیزده روایت نیز برای نخستین بار در این کتاب منتشر شده است.

انتشارات انقلاب اسلامی امسال رمانی نیز برای گروه سنی نوجوان عرضه خواهد کرد. «خاکسپاری دوّم بانوی مرگ» عنوان رمانی است که به قلم نیما اکبرخانی در ۲۸۰ صفحه منتشر شده است.

این انتشارات طبق روال سال گذشته برنامه ویژه‌ای به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر پیش‌بینی کرده است. توزیع محصولات و نمایش آثار متنوع با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی از منظر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز از دیگر برنامه‌های انتشارات انقلاب اسلامی خواهد بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان