Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:49:42 GMT

تصمیم ایکاردی برای جدایی از اینتر قطعی است

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۲۶۹۸

تصمیم ایکاردی برای جدایی از اینتر قطعی است

مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی اینتر هفته های انتهایی حضورش در اینتر را پشت سر می گذارد.

به گزارش "ورزش سه"، مائورو ایکاردی که تا 2021 باد اینتر قرارداد دارد، همچنان روی تصمیم خود برای عدم تمدید مانده و به جدایی در پایان فصل فکر می کند. تصمیم او قطعی است و باید منتظر دیدن او با پیراهن تیمی دیگر در فصل آینده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ارتباط بین او و اینتر از دو ماه پیش به تیرگی گرائید و باشگاه پس از اصرار او به عدم تمدید و مصاحبه های تند همسرش، تصمیم گرفت بازوبند کاپیتانی را از او بگیرد و این باعث قهر و دوری ایکاردی برای هفته های متوالی شد. هرچند ستاره آرژانتینی مصدومیت را بهانه کرده بود اما به وضوح، پس گرفتن بازوبند کاپیتانی باعث خشم و نارضایتی او شده بود و تمایلی برای شرکت در تمرینات نداشت.

پس از هفته ها کشمکش سرانجام مذاکرات با او نتیجه داد و ایکاردی به تمرینات برگشت و اخیرا برای اینتر به میدان نیز رفته است با این وجود او دیگر تمایلی برای ماندن ندارد.

 

از یوونتوس به عنوان جدی ترین مقصد ایکاردی نام برده می شود؛ ضمن اینکه ناپولی نیز علاقه مند به جذب این بازیکن ارزشمند است. در صورتی که ایکاردی نخواهد در ایتالیا فوتبال خود را دنبال کند، بیش از همه مشتاق حضور در لالیگا و بازی برای رئال است اما در رئال هنوز تردیدهایی جدی برای ارائه پیشنهادی رسمی به این بازیکن وجود دارد.

 

 

 

یوونتوس رئال مادرید اینتر میلان مائورو ایکاردی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس رئال مادرید اینتر میلان مائورو ایکاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟

لغزش بارسلونا برابر ژیرونا، می‌تواند قهرمانی رئال مادرید را همین امروز مسجل کند

طرفداری | بازی‌های هفته سی و چهارم لالیگا در فصل ۲۰۲۳/۲۴، تا ساعاتی دیگر آغاز خواهند شد. در مهم‌ترین تقابل‌ها، رئال مادرید از ساعت ۱۷:۴۵ در خانه پذیرای کادیز خواهد بود و بارسلونا و ژیرونا نیز از ساعت 20:00 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تکلیف قهرمان امروز مشخص می‌شود؟

احتمال اینکه در پایان بازی‌های امروز، تکلیف قهرمان فصل ۲۰۲۳/۲۴ لالیگا مشخص شود، زیاد است. در صورتی که بارسلونای رده دومی برابر ژیرونا امتیاز از دست بدهد و همچنین، رئال مادرید برابر کادیز به برتری برسد، قهرمانی کهکشانی‌ها در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، مسجل خواهد شد. 

رئال مادرید با 84 امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار دارد و فاصله‌اش با بارسلونا، ۱۱ امتیاز است. در صورت برتری برابر کادیز، شاگردان کارلو آنچلوتی ۸۷ امتیازی خواهند شد و اگر بارسلونا برابر ژیرونا پیروز نشود، اختلاف دو غول اسپانیا در بدترین حالت (تساوی دو تیم بارسلونا و ژیرونا) به ۱۳ امتیاز می‌رسد. در آن صورت، اگر رئال مادرید هر چهار بازی باقی‌مانده خود را ببازد و در سمت مقابل، بارسلونا نیز تمام حریفان خود را شکست دهد، باز هم اختلاف دو تیم جبران نشده و صدرنشینی لوس بلانکوس دست نخورده باقی خواهد ماند.

جدول لالیگا جدول لالیگا

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • اشتباه لفظی ژاوی: جای لواندوفسکی امن است
  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!
  • قطعی: رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد
  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد