Web Analytics Made Easy - Statcounter

معدود هواداران تیم فوتبال پیکان پیش از آغاز دیدار تیم‌شان مقابل ذوب‌آهن اصفهان به تشویق سرمربی و مربی این تیم پرداختند. ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پیکان و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 18 امروز (شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر و در ورزشگاه شهدای شهر قدس، به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاشیه‌های پیش از شروع این مسابقه به شرح زیر است:

* مسئولان ورزشگاه، یک ساعت قبل از شروع بازی در حال خط‌کشی زمین بودند.

* مجید صالح، مربی تیم پیکان با علیرضا منصوریان، سرمربی ذوب‌آهن خوش‌وبش کرد. بازیکنان دو تیم نیز هنگام گرم کردن برخورد گرمی با هم داشتند.

* معدود هواداران پیکان به تشویق منصوریان و نیز محمد خرمگاه، دستیار سرمربی ذوب‌آهن پرداختند.

* حدود 100 هوادار تیم ذوب‌آهن برای حمایت از تیم خود به ورزشگاه شهدای شهر قدس آمدند.

* مهدی امینی، سعید قائدی‌فر، مهران موسوی، مگنو باتیستا، عیسی آل‌کثیر، فراز امامعلی، ماهان رحمانی، مارکو ووکسویچ، حجت حق‌وردی، علی حمودی و سامان نریمان‌جهان از ابتدای بازی برای پیکان به میدان رفته‌اند.

سعید آذری: ذوب‌آهن خانه منصوریان است

 

* منصوریان نیز به چند بازیکن تیمش همچون رشید مظاهری، اوساگوانا، میلاد فخرالدینی و ارسلان مطهری استراحت داده است. ذوب‌آهن با ترکیب محمدباقر صادقی، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، رضا حبیب‌زاده، مهران درخشان‌مهر، مجتبی مقتدایی، مسعود ابراهیم‌زاده، ابوذر صفرزاده و ماریون سیلوا فرناندز مقابل پیکان صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پیکان تهران لیگ برتر فوتبال ایران ذوب آهن اصفهان علیرضا منصوریان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیکان تهران لیگ برتر فوتبال ایران ذوب آهن اصفهان علیرضا منصوریان پیکان تهران لیگ برتر فوتبال ایران ذوب آهن اصفهان علیرضا منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!

آفتاب‌‌نیوز :

 محسن صادقی با اشاره به ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک اظهار داشت: شهر اراک از جمله شهر‌هایی بود که با مجوز‌های سازمان لیگ درب ورزشگاه‌ها را به روی بانوان باز کرد و تلاش شد با همکاری هیئت فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان، فراجا، باشگاه آلومینیوم زمینه حضور امن و مطلوب بانوان را فراهم آوریم و جزو نخستین شهر‌های کشور برای حضور بانوان علاقه‌مند به فوتبال بودیم، چراکه نگاه ما به این بود باید بانوان نیز با ایجاد بستر‌های مناسب از نزدیک از تماشای بازی‌ها لذت ببرند.

براساس گزارش تسنیم، وی افزود: با این وجود، سازمان لیگ فوتبال درخصوص رفع نواقص تذکراتی ارائه کرده بود که متأسفانه برخی انجام نشده که همین امر سبب شد تا ورود بانوان به ورزشگاه به سبب استاندارد و مهیا نبودن ورزشگاه برای ورود بانوان ممنوع باشد و نتوانیم در بازی‌ها پذیرش بانوان را به مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) اراک داشته باشیم.

دبیرکل هیئت فوتبال استان مرکزی عنوان کرد: سازمان لیگ امروز با ارسال نامه‌ای اعلام کرد به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تأمین و به‌کارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان شده، همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تأمین ایمنی بانوان، این ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان است.

صادقی ادامه داد: در نامه سازمان لیگ تأکید شده که باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع کند تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته و ایجاد شرایط ایمنی نسبت به حضور بانوان تصمیم‌گیری شود.

این در حالی است که به نظر می رسد دلیل منع ورود زنان به ورزشگاه بخاطر حاشیه های اخیر در بازی استقلال و آلومینیوم بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!