Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@09:58:34 GMT

پرسپولیس 3 - سایپا 2؛ انتقام غذایی که گرم سرو می شود!

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۴۴۹۵

پرسپولیس 3 - سایپا 2؛ انتقام غذایی که گرم سرو می شود!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ امیدوار بودند با برتری مقابل سایپا به چهارمین برد متوالی خود برسند اما در ابتدای بازی این تیم سایپا بود که به گل رسید. با این حال حملات مداوم قرمزها در ادامه مسابقه سبب شد تا آن ها 3 بار به گل برسند و به بردی ارزشمند دست پیدا کنند.

 

هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس
ورزشگاه آزادی تعداد تماشاگر 40 هزار نفر
داور: محمدرضا اکبریان کمک‌ها: مهدی عالیقدر – محمدجواد مداح کمک داوران اضافی: محمدحسین ترابیان – امیرعرب براقی داور چهارم: محمد عطایی ناظر: حسن کامرانی فر

 

ترکیب پرسپولیس:


علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن (76- محسن ربیع خواه)، سروش رفیعی، مهدی شریفی، علی علیپور و ماریو بودیمیر (85- محمد امین اسدی)

 

ترکیب سایپا:


حامد فلاح زاده، عبداله ناصری (59- رضا جعفری)، رضا علیاری، ساموئل سارفو، آرش رضاوند، علی دشتی، رضا اسدی، معین عباسیان، سید ابوالفضل جلالی( 67 - امید دره)، آرمان رمضانی، محمد صادق بارانی

 

کارت زرد

 

محمد نادری از پرسپولیس (2)

 

علی دشتی (86)

 

شرح گل:

 

پرسپولیس 0 سایپا 1 (معین عباسیان): سانتر معین عباسیان به تیر یک به صورت مستقیم وارد دروازه پرسپولیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پرسپولیس 1 سایپا 1 (بشار رسن): سانتر از روی نقطه کرنر با تلاش بازیکنان پرسپولیس برای ضربه آکروباتیک همراه شد اما راهی به دروازه نداشت. سپس کمال توپ را برای بشار مهیا کرد و ستاره عراقی موفق به گلزنی شد.

 

 

پرسپولیس 2 سایپا 1 (علی علیپور): پاس ماریو بودیمیر به مهدی ترابی رسید و او توپ را به علیپور رساند. علیپور پس از یک سر توپ، توپ را به آرامی به قعر دروازه سایپا فرستاد.

 

پرسپولیس 3 سایپا 1 (ترابی): علیپور در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت اما به جای گلزنی با یک چرخش توپ را به ترابی سپرد تا او پس از دریبل مدافعان سایپا گل سوم را بزند.

 

پرسپولیس 3 سایپا 2 (رضا اسدی): حرکت بازیکنان سایپا در محوطه جریمه پرسپولیس با پاس به رضا اسدی همراه شد. اسدی با ضربه ای دیدنی دروازه پرسپولیس را باز کرد.

 

شرح نیمه اول:

 

تیم پرسپولیس در شرایطی بازی را آغاز کرد که شاگردان برانکو به خوبی می دانستند به 3 امتیاز این بازی خانگی نیاز زیادی دارند اما در همان ابتدا سایپا ابتکار عمل را در دست گرفت و با گرفتن 2 ضربه ایستگاهی به گل رسید. پس از گل سایپا عقب نشست تا پرسپولیس حملات خود را بیشتر و بیشتر کند. مهدی شریفی، علی علیپور و ماریو بودیمیر بازیکنانی بودند که بیشتر در محوطه جریمه حریف دیده می شدند. اما شاید نکته اصلی عدم هماهنگی در بین بازیکنان پرسپولیس بود که سبب از درست رفتن چند توپ شد. سرانجام از روی یک ضربه کرنر و با استفاده از توپ سوم، بشار رسن توانست گلزنی کند. در این نیمه قرمزها شوت های از راه دور زیادی داشتند.

 

 

شرح نیمه دوم:

پرسپولیس که با گل بشار رسن بازنده به رختکن نرفته بود، نیمه دوم را هجومی آغاز کرد. مهدی ترابی ستاره تازه وارد قرمزها پس از این که پاس را از بودیمیر گرفت، علیپور را صاحب توپ کرد تا این بازیکن گل دوم را بزند. چند دقیقه بعد علیپور به ترابی پاس گل داد تا میخ سوم نیز کوبیده شود. در ادامه بازی پرسپولیس بازهم فرصت های بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما سروش، اسدی، ترابی و... هر یک چند فرصت خوب را از دست دادند. در آن طرف سایپا یک گل زد تا بازی در دقایق پایانی با هیجان بسیار زیاد دنبال شود. اما در پایان پرسپولیس برنده شد تا به سوی هت تریک قهرمانی گام بلندی را بردارد.

 

 

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 16: شوت سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 30: سانتر بازیکنان پرسپولیس به روی دروازه به ضربه سر قوس دار مهدی شریفی همراه شد اما ضربه او را فلاح زاده گرفت.

دقیقه 44: شوت سروش رفیعی در میانه راه به مدافعان سایپا خورد.

دقیقه 46: ضربه بشار رسن به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 48: شوت بشار رسن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 59: اشتباه شجاع خلیل زاده باعث شد تا علی ناصری صاحب توپ شود. ناصری به سمت دروازه پرسپولیس حرکت کرد اما ضربه اش به بیرون رفت.

دقیقه 72: مهدی ترابی از چپ به زیبایی توپ را به سروش رفیعی سپرد اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه 78: حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس در سمت راست به علی علیپور رسید او توپ را به تیر دوم و محسن ربیع خواه ارسال کرد. ربیع خواه ترابی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه این بازیکن وارد دروازه نشد.

دقیقه 94: ضربه محمد امین اسدی در اختیار دروازه بان قرار گرفت.

 

حواشی:

 

* نزدیک به 40 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

* پیش از شروع بازی، شجاع خلیل زاده و چند بازیکن پرسپولیس به سمت علی دایی رفتند.

 

 

* هواداران پرسپولیس نسبت به عدم اعلام پنالتی روی سروش رفیعی به شدت موضع گرفتند.

* احمد نوراللهی روی سکوها حضور دارد.

* زلاتکو کرانچار و وینگو بگوویچ مربیان سابق پرسپولیس نیز در قسمت جایگاه ویژه هستند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!

به گزارش "ورزش سه" در تقابل حساس آلومینیوم و پرسپولیس شاهد دومین تقابل دوئل مجتبی حسینی و اوسمار ویرا در فصل جاری خواهیم بود. دوئلی که نخستین بار با برتری شاگردان حسینی به پایان رسید تا نخستین بازی پرسپولیس زیر نظر مربی برزیلی با شکست همراه شود.

ضمن آنکه این دیدار دومین تقابل تاریخ دو تیم در جام حذفی خواهد بود. در اولین تقابل دو تیم در فروردین ماه ۱۴۰۱ شاگردان مهدی رحمتی در تیم آلومینیوم موفق به شکست دادن پرسپولیس تحت هدایت یحیی گل‌محمدی شدند تا حالا شاگردان اوسمار برای انتقام از آلومینیوم انگیزه زیادی داشته‌ باشند.

جالب آنکه اين نخستین حضور پرسپولیس در جام حذفی بعد از ۴ سال به شمار می‌رود. این تیم آخرین بار تحت هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ۹۹-۱۳۹۸ مقابل شهرداری ماهشهر و در زمین حرف به میدان رفته بود که در پایان شاگردان کالدرون با دبل علی علیپور موفق به برتری دو بر صفر مقابل شهرداری شدند.

شادی علیپور به همراه ترابی و نعمتی در آخرین دیداری که پرسپولیس با مربی خارجی در جام حذفی به میدان رفته بود - 2 دی ماه 1398

از آن بازی تا کنون پرسپولیس به واسطه حضور چهارساله یحیی در این تیم در رقابت‌های جام جذفی به مصاف رقبا می‌رفت که حاصل آن کسب یک قهرمانی در فصل گذشته این رقابت‌ها بود.

دیگر خبرها

  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس