Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش مقابل تیم سایپا گفت: تا انتهای فصل بازی هایمان به همین سختی خواهد بود. تمام تیم ها دوست دارند مقابل تیم قهرمان ایران امتیاز بگیرند و یا پیروز شوند همین موضوع باعث می شود تا آخر فصل بازی های سختی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به بازیکنانم تبریک می گویم چون لیاقت این برد را داشتند

او در مورد این دیدار ادامه داد: بعد از نتایجی که در روز گذشته رقم خورد فشار بیشتری روی تیم ما بود که حتما این بازی را پیروز شویم، هرچند قبل از آن نتایج هم به دنبال برد بودیم. به بازیکنانم تبریک می گویم چون لیاقت این برد را داشتند. بیشتر از همه به هوادارانمان تبریک می گویم چون در زمانی که عقب افتادیم ما ار تنها نگذاشتند و به تشویقشان ادامه دادند. در هر صحنه ای که هواداران شادی می کردند ما را به سمت برد هدایت می رفتیم. 

بعد از گل سوم می توانستیم بلافاصله گل چهارم را به ثمر برسانیم

برانکو در مورد این موضوع که می‌توانستند گل‌های بیشتر به ثمر برسانند گفت: فقط از این بابت متاسف هستیم که کمی بازی را شل گرفتیم، چون بعد از گل سوم می‌توانستیم بلافاصله گل چهارم را به ثمر برسانیم و با خیال راحت بازی را ادامه دهیم. با لیاقت ۷۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم، ۱۷ شوت زدیم و ۵، ۶ موقعیت صد در صد ایجا کردیم. یکسری جزئیات بود و به وجود آمد که گل دوم را خوردیم و برخی موقعیت‌های دیگر را هم از دست دادیم و به همین دلیل باید روی کارمان بیشتر آنالیز کنیم.

او در مورد بازی بعدی تیم پرسپولیس گفت: روز چهارشنبه باید به مصاف تیم ذوب آهن برویم و فرصتی برای شادی و جشن گرفتن نداریم. از همین فردا خودمان را برای بازی بعدی اماده می کنیم. 

در مورد بازی می خواهید صحبت کنید و یا چیزهای دیگر؟

برانکو در واکنش به این موضوع که صحبت های روز گذشته هواداران این تیم را نگران کرده است که برانکو به خاطر نگرفتن دستمزدش در این تیم نماند گفت: در مورد بازی می خواهید صحبت کنید و یا چیزهای دیگر؟ من روز گذشته چه گفتم؟ یک سال دیگر قرارداد دارم اما مشکل چیست. می خواهید من را از باشگاه بیرون کنید؟ من گفتم یک سال دیگر قرارداد دارم، چرا هواداران باید نگران شوند؟ 

یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم

برانکو در مورد این موضوع که هواداران به خاطر اینکه او گفته است مشخص نیست فصل آینده چه اتفاقی خواهد افتاد نگران مادن او شده اند گفت: شما مطمئن هستید که همه‌ی بازیکنان برای سال آینده در باشگاه می‌مانند، در حالی که قرارداد هم دارند. این فوتبال است و من گفتم قراردادم تا پایان فصل است و یک سال دیگر هم قرارداد دارم و خیلی هم واضح این را گفتم.

تا به حال تیمی را دیده‌اید که اشتباه نکند؟

برانکو درمورد اینکه در ادامه فصل امکان دارد با یک لغزش جایگاهشان را از دست دهند و با توجه به اشتباهاتی که امروز خط دفاعی انجام داد این موضوع نگران کننده خواهد بود گفت: اگر در فوتبال اشتباه وجود نداشته باشد نه موقعیت گل ایجاد می‌شود و نه گلی زده می شود. تا به حال تیمی را دیده‌اید که اشتباه نکند؟ حریفان هم تمرین می‌کنند، آن‌ها هم بازی می‌کنند و به دنبال پیروزی هستند. به خصوص تیمی که خیلی نه به فکر بالای جدول است و نه سقوط می‌کند، بلکه احساس امنیت دارد و با آرامش و جان و دل بازی می‌کند.

چرا هیچ‌کس نمی‌گوید که معین عباسیان خیلی زیبا و قشنگ ارسال کرد

او ادامه داد: ما از روی کرنر گل اول را دریافت کردیم و چنین اتفاق رخ می‌دهد، چرا هیچ‌کس نمی‌گوید که معین عباسیان خیلی زیبا و قشنگ ارسال کرد یا روی گل دوم که بسیار عالی شوت زدند. روی گل دوم اشتباه کردیم و پاس ترابی به نادری نرسید، توپ به سمت مخالف آمد و منجر به گل شد. تیم سایپا هم خوب بازی کرد و بازیکنانش با پاسکاری به گل رسیدند. طبیعتاً هم برای بازیکنان در زمین و هم برای ما بیرون از زمین، گل خوردن در دقایق ابتدایی بازی یک شوک بود، اما بازیکنان خیلی خوب برگشتند، تمرکز کامل داشتند و کل نیمه اول را در اختیار گرفتیم و فقط مشخص نبود که چه زمانی گل اول را به ثمر می‌رسانیم.

بیشتر بخوانید:

 شیری: امیدواریم قهرمان لیگ برتر شویم / رقیبان ما تراکتور، سپاهان و استقلال هستند

محمد دایی: در مورد داوری حرفی ندارم/ کسی که به علی دایی توهین کند به خانواده خود بی احترامی کرده است

ناصری: پرسپولیس از نظر نفری برتر از ما بود

انتهای پیام/

صحبت های برانکو بعد از پیروزی مقابل سایپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم

قهرمان هفت دوره فرمول یک جهان از اینکه آرسنال هنوز در کورس قهرمانی لیگ برتر است، خوشحال است.

طرفداری | لوییس همیلتون، قهرمان سرشناس بریتانیایی فرمول یک، طرفدار سرسخت باشگاه آرسنال است.

به گزارش سایت GOAL، لوییس همیلتون، فوق ستاره فرمول یک و هوادار آرسنال، از اینکه توپچی‌ها بار دیگر برای قهرمانی لیگ برتر رقابت می‌کنند، خوشحال است. این راننده بریتانیایی که سابقه هفت قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد، زمانی که آرسنال آخرین بار در فصل 04-2003 با تیم "شکست‌ناپذیران" خود بدون شکست در 38 بازی، جام قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد، هنوز نوجوان بود. از آن پیروزی 20 سال می‌گذرد.

همیلتون که مشتاقانه منتظر دیدن قهرمانی آرسنال است، در پاسخ به این سوال که آیا از نتایج اخیر راضی است، می‌گوید:

مطمئناً، من خیلی خوشحالم، تمام عمرم منتظر این لحظه بودم.

تنها مشکلی که برای همیلتون و هواداران آرسنال وجود دارد این است که سرنوشت قهرمانی لیگ دیگر در دستان خودشان نیست. منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی، فقط یک امتیاز عقب‌تر از آنها است و یک بازی بیشتر در پیش‌رو دارد. توپچی‌ها روز شنبه ظهر در دیداری خانگی به مصاف بورنموث خواهند رفت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟