Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:47:31 GMT

تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه در هفته نخست شگفتی ساز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۵۴۹۶

تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه در هفته نخست شگفتی ساز شد

شهرکرد - ایرنا - تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه چهارمحال و بختیاری در نخستین دیدار خود در لیگ برتر در بازی نخست شگفتی ساز هفته لقب گرفت.

به گزارش ایرنا، از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های برتر کشور در هفته نخست شنبه شب یک دیدار در چلیچه برگزار شد که تیم شهدای چلیچه موفق شد با نتیجه 3 بر دو تیم گلساپوش یزد را با شکست بدرقه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم فوتبال شهدای چلیچه با گل های میلاد عباسپور و مجید محمودی دو گل ، در برابر مقاومت گلساپوش یزد نایب قهرمان دوره قبل پیروز شد.
برای تیم مقاومت گلساپوش یزد نیز محمد علی مختاری و جواد دهقانی زاده موفق به گلزنی شدند.
مدیرعامل باشگاه شهدای چلیچه چهارمحال و بختیاری گفت : این پیروزی تنها به واسطه حضور پررنگ و اثر گذار تماشاگران و بازیکنان جوان تیم بدست آمد.
افراسیاب صادقی چلیچه در پایان بازی در گفت و گو با ایرنا افزود : این بازی در سطح بالایی برگزار شد و هر دو تیم تا در دقایق پایانی پا به پای هم پیش رفتند.
وی با گلایه از پخش نشدن مستقیم این بازی لیگ برتری گفت : تمامی بازی های لیگ برتر از شبکه های استانی و سراسری پخش مستقیم می شوند ولی دیدارهای این تیم با این جمعیت تماشاگر پخش مستقیم نمی شود.
به گفته وی، تیم شهدای چلیچه بدون حضور حامی مالی موفق به شکست تیم گلساپوش یزد که سالها در رده بالای جدول لیگ برتر است ، شد.
به گزارش ایرنا، چلیچه در شهرستان فارسان در 35کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال فوتبال ساحلي چهارمحال و بختياري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی

چادرملوی اردکان چهارمین تیم راه‌یافته به دور یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال مس کرمان از ساعت 17:45 امروز (جمعه) در اولین بازی از روز دوم مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان مقابل چادرملوی اردکان صف‌آرایی کرد که چادرملو در مجموع وقت‌های قانونی و اضافه و ضربات پنالتی به پیروزی 6 بر 4 دست یافت.

علی وزیری پناه در دقیقه 85، دروازه چادرملو را از روی نقطه پنالتی باز کرد و ابراهیم رضازاده در دقیقه 4+90، گل تساوی را برای چادرملو به ثمر رساند. در دقایق اضافه بازی نیز گلی به ثمر نرسید تا بازی در ضربات پنالتی دنبال شود.

عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد

چادرملو که هفته‌های خوبی را اخیراً در لیگ یک پشت سر نگذاشته است، در ضیافت پنالتی‌ها با نتیجه 5 بر 3 پیروز شد و به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی راه یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • صدرشیمی، مهریزی شد
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند