Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-28@11:26:58 GMT

سیدجلال به سیم آخر زد!

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۵۵۳۳

سیدجلال به سیم آخر زد!

به گزارش جهان نيوز،سید جلال حسینی پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیم پرسپولیس مقابل سایپا درباره صحبت‌های جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه این تیم متکی به فرد نیست، گفت: متاسفانه هر کاری دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند، مشکل ما از هیئت مدیره است، صبح بازی به جای اینکه به تیم روحیه بدهند بچه‌ها را عصبی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلات زیادی داریم. کارهایی که تیم‌های دیگر می‌کنند را نگاه کنید، این شرایطی است که برای ما درست کرده‌اند. امیدوارم هیئت مدیره کارش را به درستی انجام دهد و بچه‌ها را عصبی نکند.
وی در مورد اینکه مدتی است دستمزد برانکو ایوانکوویچ پرداخت نشده است، گفت: من نمی‌توانم به این مسائل ورود کنم، اما متاسفانه کارها و حرف‌هایی زده می‌شود که به تیم ما ضرر می‌زند. هیئت مدیره بیشتر در مورد تیم خودمان منفی حرف می‌زند. بازیکنان ما هر ۳ روز بازی می‌کنند، بعد می‌گویند چرا بعد از نتیجه نگرفتن این حرف‌ها را می‌زنید. من الان هم که پیروز شده‌ایم می‌گویم تیم ما هر ۳ روز یکبار بازی می‌کند و خسته است. تیم‌مان با سخت‌ترین شرایط و با ۱۰ بازیکن نیم فصل اول را به پایان رساند، ولی هیچکس به این مسائل ورود نمی‌کند یا نمی‌خواهد ورود کند.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۵۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته ساعت 17 در تهران یک بازی بین تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در رده جوانان در دسته دو برگزار می شود.

در این بازی کمک داور گل یکی از این دو تیم را مردود اعلام می کند و همین باعث جرقه یک زودخورد شدید بین داور و اعضای تیم یکه گلشان مردود شده می شود.

در فیلمی که در زیر مشاهده می کنید کمک داور به شدت از سوی برخی افراد مورد حمله قرار می گیرد و جالب است که سایر داوران فقط نظاره گر این برخورد فیزیکی هستند.

خبرنگار آنا از هیئت فوتبال تهران درباره این حادثه جویا شد که اعلام شد همان دیروز سید میرشاد ماجدی رئیس هیئت فوتبال تهران نامه برخورد با خاطیان این درگیری را داده و برای آنها دستور موقت صادر شده و قرار است با افراد درگیر در این ماجرا برخورد شدید شود.

متاسفانه در سالهای گذشته در بخش های پایه به خصوص در دسته جات پایین تر به دلیل مسائل مالی و اهمیت نتیجه گیری برای مالکان تیم ها از این نوع اتفاقات زیاد رخ داده اما هیئت فوتبال تهران در نظر دارد برای سال جدید مدل برگزاری مسابقات را با گکاه شتیم ها تغییر دهد تا این تنش های زشت ایجاد نشود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم