Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-30@05:28:44 GMT

آمازون رقیب ایرپاد را عرضه خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۵۶۰۲

آمازون رقیب ایرپاد را عرضه خواهد کرد

ایتنا- اطلاعات منتشرشده در بلومبرگ حاکی از آن هستند که آمازون برای رقابت با ایرپادهای اپل به دنبال عرضه ایرپادهای جدیدی است که به الکسا مجهز شده‌اند.
بر اساس اظهارات افراد آشنا با برنامه‌های آمازون، این ایرپادها در نیمه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهند شد و درحالی‌که هنوز قیمتی برای آن‌ها تعیین نشده است گفته می‌شود که به‌احتمال بسیار زیاد از ایدپادهای اپل ارزان‌تر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اطلاعات منتشرشده در بلومبرگ حاکی از آن هستند که آمازون برای رقابت با ایرپادهای اپل به دنبال عرضه ایرپادهای جدیدی است که به الکسا مجهز شده‌اند.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، بر اساس اظهارات افراد آشنا با برنامه‌های آمازون، این ایرپادها در نیمه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهند شد و درحالی‌که هنوز قیمتی برای آن‌ها تعیین نشده است گفته می‌شود که به‌احتمال بسیار زیاد از ایدپادهای اپل ارزان‌تر خواهند بود.
 
این هدفون‌ها اگرچه از رقیب خود ارزان‌تر هستند اما ظاهر و کارایی شبیه به ایرپادها دارند و به نحوی طراحی شده‌اند که بدون نیاز به گیره به گوش کاربر بچسبند. همچنین آمازون به دنبال آن است که کیفیت صدای این ایرپادهای بی‌نام‌ونشان را از نمونه مشابه آن‌ها بیشتر بکند.
     
قابلیت دستیار هوشمند موجود در این ایرپادها مشابه با کاشت سیری در ایرپادها عمل می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد که صدا زدن " الکسا" آن را فعال کنند. کاربران پس از فعال‌سازی این دستیار هوشمند می‌توانند برای دسترسی به موسیقی‌ها، اطلاعات هوا و دیگر محصولات آمازون به او دستوراتی بدهند.
  همچنین کنترل حرکتی فیزیکی ویژه‌ای نیز در این ایرپادها تعبیه شده است و برای مثال کاربران می‌توانند با ضربه زدن به آن تماس‌های ورودی را پاسخ داده یا رد کنند و موسیقی مورد نظر خود را پخش کنند. گزارش‌های بلومبرگ نشان از آن دارد که این ایرپادها در رنگ‌های سیاه و خاکستری تست شده‌اند و در جعبه‌ای عرضه می‌شوند که به‌عنوان شارژر نیز کار می‌کند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: آمازون اپل هدفون ایرپاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد اپل در راه است | آی‌پد پرو با تراشه M4 عرضه می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سایت گیزموچاینا، براساس گزارش‌های منتشرشده، «آی‌پد پرو» جدید با تراشه M4 عرضه می‌شود.

این خبر را مارک گرومن خبرنگار بلومبرگ در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد. اگر این موضوع درست باشد، این «آی‌پد» نخستین دستگاه اپل با سری جدید تراشه M خواهد بود.

گرومن همچنین مدعی شده است که عملکرد فعالیت‌های هوش مصنوعی با تراشه M4 ارتقا خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

عینکی که می‌تواند به سؤالات شما پاسخ دهد

بدین‌ترتیب می‌توان گفت که اپل، سری جدید آی‌پدهای خود را به‌عنوان نخستین دستگاه‌های مجهز به هوش مصنوعی واقعی ارائه خواهد کرد. با این حال، هنوز همه‌چیز در حد شایعه بوده و باید در انتظار روز هفتم‌ماه مه (۱۸ اردیبهشت) که روز رونمایی است، بود.

کد خبر 848120 برچسب‌ها شرکت اپل کامپیوتر - تبلت‌ کامپیوتر - تراشه

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • (عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند
  • رویداد اپل در راه است | آی‌پد پرو با تراشه M4 عرضه می‌شود
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پرنده هواتزین (Hoatzin) یا مرغ بدبو آمریکایی (+عکس)
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند