Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ سرهنگ پاسدار سیدعلی مشیرصدری که به مناسبت تقارن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همزمان با اعیاد شعبان و روز پاسدار و در پی اقدام اخیر رئیس جمهور امریکا، در جمع مردم خمینی شهر حضور داشت، با اشاره به ریشه دشمنی امریکا و غرب با تفکر اسلام بیان کرد: متفکران غربی و نظریه پردازان امریکایی از جمله هانتیگتون، برژنسکی و سایر نظریه پردازان غرب گرا بر این باورند که اسلام ریشه‌های بنیادی غرب را در هم می‌شکند و در آینده نزدیک راهبرد‌های غرب تحت الشعاع نگاه اسلامی و تفکر اسلامی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی پنج شاخصه اصلی اسلامی بودن انقلاب ایران، استقلال طلبی و نفی سلطه قدرت‌های بزرگ، حمایت از نهضت‌های آزادی بخش و مستضعفان جهان، مبارزه دائمی با اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تغییر در مناسبات و راهبرد‌های غرب باعث شد دشمن روی انقلاب اسلامی ایران متمرکز شود و با هر ابزار و هر جهت در مقابله با انتشار تفکر اسلامی و انقلابی حرکت مردم ایران در جهان بایستد.

وی با اشاره به کاشت نهال انقلاب اسلامی در ایران توسط حضرت امام (ره) گفت: دنیای غرب به دنبال زدن و خشکاندن ریشه این درخت تنومند در ایران است؛ چرا که شاخ و برگ رشد یافته این درخت تنومند در جهان مزاحمت‌هایی را برای غربی‌ها ایجاد کرده و هرچه شاخ و برگ و تفکر انقلابی منبعث از تفکر اسلامی ایران را کوتاه می‌کنند، این تفکر شاخ و برگ تازه و جدید و بالنده تری می‌دهد و در نتیجه هدف اصلی دشمن زدن و خشکاندن ریشه انقلاب در ایران است.

مشیرصدری با اشاره به اصل ۱۵۰ قانون اسلامی، ماهیت سپاه را برخاسته از یک تفکر اسلامی انقلابی و مردمی خواند و ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراقب درخت تنومند انقلاب اسلامی است و «جان» کوچک‌ترین چیزی است که در برابر حفاظت از درخت انقلاب اسلامی و مردم عزیز فدا می‌کند.

وی با بیان مأموریت‌های متعدد سپاه، تصریح کرد: گستره مأموریت‌های سپاه به موازات انقلاب و در گستره انقلاب است و سپاه با حضور در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب و گوش به فرمان، ولی امرش در هر صحنه‌ای که نیاز باشد حاضر و در خدمت گذاری برای مردم، همیشه آماده و به گوش است.

فرمانده سپاه خمینی شهر در پایان با اشاره به اقدام اخیر امریکا که باعث تخریب بیشتر چهره امریکایی‌ها بین مردم ایران شد، خاطر نشان کرد: امریکا و غرب به جهت عداوت و دشمنی که با مردم و تفکر اسلامی و عاشورایی مردم ایران همیشه در پی عکس جلوه دادن اقدامات موثر، سازنده، انقلابی، ابتکاری و جهادی سپاه و بسیج است و در این خصوص از هیچ پوششی فروگذاری نمی‌کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: اگر کارفرمایان بتوانند اعتماد نیروهای خود در محیط کار را فراهم کنند، به بهره‌وری بیشتری دست می‌یابیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی شامگاه _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ به مناسبت فرارسیدن هفته کار و کارگر در جمع کارگران شرکت نفیس‌نخ اظهار کرد: اگر کارفرمایان بتوانند اعتماد نیروهای خود در محیط کار را فراهم کنند، به بهره‌وری بیشتری دست می‌یابیم.

وی تصریح کرد: ایجاد حس اعتماد، انتشار و ترویج روحیه اعتماد و صیانت از این اعتماد اصل کار است که این فضای صمیمی و اعتمادبخش در شرکت نفیس‌نخ مشهود است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین به عملیات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: موشک‌های ایران که راهی سرزمین‌های اشغالی شد به اقتدار کشور کمک کرد و امروز با عزت می‌توانیم حرف زیادی در عرصه جهانی داشته باشیم.

رفیعی آتانی افزود: جنگ که تمام شد برخی از سپاهیان به امام (ره) گفتند که دشمنی استکبار پایانی نخواهد داشت و باید خود را تقویت کنیم و ایشان به سپاه اعتماد کردند. در ادامه به دنبال ساخت تسلیحات نظامی افتادیم تا وابسته نباشیم و گروه شهید طهرانی‌مقدم وارد عرصه شدند و وارد تولید تسلیحات دفاعی شدیم و امروز این خلاقیت و ابتکار موجب اقتدار کشور شده است.

وی ادامه داد: به تدریج ظرفیت بسیار خوبی در سپاه ایجاد شد و در صنعت موشکی با حضور طهرانی‌مقدم‌ها به استقلال رسیدیم و امروز باید از این فرصت استفاده کرده و اسرائیل غاصب را سرجایش بنشانیم.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با اشاره به قدرت‌نمایی نظامی ایران در در عملیات وعده صادق گفت: در این عملیات همه پایگاه‌های دشمن فعال، قدرت رهگیری و ماهواره‌ها روشن بود تا بتوانند از خود دفاع کنند؛ اما با همه دستگاه‌های پیشرفته که آسمان‌ها را رصد می‌کردند، نتوانستند با پهپادهای ما مقابله کنند.

رفیعی آتانی افزود: همین آمریکا که با جنگ آشنا است، به رژیم اسرائیل گفته بود ایران از خاک خودش به شما حمله نمی‌کند؛ اما تصور درستی از ما نداشت و امروز بر همگان اثبات شده که آنچه در ظاهر از آمریکا گفته می‌شود، با آنچه در میدان نبرد و واقعیت هست فاصله زیادی وجود دارد.

وی ادامه داد: ما در اوج قدرت قرار داریم و آمریکا تصور درستی از قدرت ایران ندارد و هر چه‌قدر تلاش می‌کند روی پاهایش بایستد تا اوج قدرت ما را ببیند، باز هم از دیدن و درک واقعیت عاجز است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین وعده صادق را اخلاقی‌ترین جنگ در پیچیده‌ترین شرایط صحنه نبرد دانست و گفت: به این ترتیب در پیچیده‌ترین نبرد دنیا پیروز شدیم و در حالی که به بیمارستان، کودک، زن و سالمند حمله نکردیم و فقط مقر نظامی و ایستگاه جاسوسی را زدیم، دشمن مستأصل شد.

رفیعی آتانی با بیان اینکه قدرت دشمن برای ما قابل اندازه‌گیری است، اضافه کرد: با تسلیحات ته‌انباری خود دشمن را زدیم و گنبد آهنین ناکارآمد شد و در گام بعدی سرعت موشک‌های بالستیک را به رخ کشیدیم. رژیم اسرائیل برای اقناع افکار داخلی خود گفت ایران را می‌زنیم، اما آمریکا ترسید و پیام داد که اسرائیل این کار را نکن و همه این‌ها نمایانگر اقتدار ایران اسلامی است.

کد خبر 748903

دیگر خبرها

  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق