Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@09:19:21 GMT

عملکردم در مسابقات بین‌المللی قرآن کویت رضایت‌بخش بود

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۷۲۲۴

عملکردم در مسابقات بین‌المللی قرآن کویت رضایت‌بخش بود

به گزارش ایکنا از قزوین، دهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت از روز پنجشنبه 22 فروردین‌ماه با حضور 145 قاری و حافظ از 75 کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران در پنج رشته حفظ، تلاوت، قرائت، برترین طرح فنی خدمات قرآنی و حفظ ویژه نوجوانان در حال برگزاری است.
«محمد یوسف درویشی» نماینده کشورمان در بخش دانش‌آموزی رشته حفظ کل قرآن کریم این مسابقات اعزامی از استان قزوین تلاوت‌ خود را انجام داده و در انتظار اعلام نتایج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در زمان اجرای خود به سه سؤال هیئت داوران پاسخ داد و در مجموع اجرای خوبی را از خود به نمایش گذاشت.
محمد یوسف درویشی در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: این مسابقات به‌صورت تک‌مرحله‌ای برگزار شد که به اذعان اساتید در پاسخ به 3 سؤال مطرح‌شده خوب ظاهر شده‌ام و از عملکرد خود رضایت دارم.
وی افزود: روز سه‌شنبه مرحله نهایی مسابقات برگزار می‌شود و نتایج نیز بعد از اتمام بخش‌های مختلف این دوره از مسابقات اعلام خواهد شد که به‌احتمال زیاد روز چهارشنبه شاهد اعلام نتایج و معرفی نفرات اول تا پنجم باشیم.
درویشی بیان کرد: مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود و شرکت‌کنندگانی از کشورهای نیجریه، لبنان و پاکستان خوب ظاهر شدند اما در قیاس می‌توان گفت نمایندگان ایران بهتر بودند.
این نوجوان قزوینی حافظ کل قرآن کریم با تشکر از اساتید خود بیان کرد: برای حفظ استاد «همایون تبار» نقش مهمی داشت، همچنین استاد «رهبر» از موسسه مجمع الحافظین و استاد «مجید وفاپور» در ارتقاء صوت و لحن و خانم «زمانی» در ارتقاء تجوید و استاد «مرتضی آقایی» در تهران برای این مسابقات بسیار زحمت‌کشیده و کمکم کردند که از تمامی آن‌ها سپاس گذارم.
وی خاطرنشان کرد: در این میان نقش خانواده نیز بسیار پر رنگ است و پدر و مادرم در این مسیر و حفظ کل قرآن بسیار مرا یاری دادند لذا از آن‌ها به‌ویژه مادرم بسیار ممنون و سپاس گذار هستم.
«محمد یوسف درویشی» نماینده کشورمان در بخش دانش‌آموزی رشته حفظ کل قرآن کریم دهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت در پایان از مردم شریف کشورمان خواست تا با دعای خود در این راه او را یاری کنند تا بتواند با افتخارآفرینی خود دل مردم را شاد و نام کشورمان را در این مسابقات بین‌المللی ماندگار سازد.

خبرگزاری ایکنا، برای این نوجوان قزوینی 11 ساله و نماینده کشورمان در این دوره از مسابقات آرزوی توفیق و موفقیت روزافزون دارد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قزوین مسابقات قرآن کویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی استاد بزرگ امیررضا پوررمضانعلی در مسابقات لیون فرانسه
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی