Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ توفیقی نیا، جانشین رییس پلیس راهور خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت:تخطی از سرعت مطمئنه در جاده‌های لغزنده یک کشته و ۱۵ مجروح بر جای گذاشت.


وی افزود: با توجه به اینکه آسمان اکثر جاده‌های استان ابری و نیمه ابری و جاده‌ها لغزنده است، رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین رییس پلیس راهور خراسان جنوبی گفت: با توجه به ناپایداری‌های جوی مردم قبل از سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و در طول مسیر اگر ممنوعیتی از طرف پلیس راهنمایی و رانندگی و راهداران اعلام شود حتما به آن عمل کنند.


محور سربیشه به ماهیرود مسدود است


جانشین رییس پلیس راهور خراسان جنوبی گفت: هم اکنون محور سربیشه به بازارچه ماهیرود به علت سیلاب مسدود است و مسیر جایگزین هم ندارد و رانندگان فعلا در سربیشه توقف کنند تا جاده بازگشایی شود.


سرهنگ توفیقی نیا افزود: باقی محور‌های استان باز و ترافیک در آن ه روان است.


وی گفت: تردد در محور‌های دیهوک-کرمان، ارسک-بشرویه، عشق آباد-بردسکن و دیهوک و تمامی محور‌هایی که دارای آب نما هستند خطر ناک و باید با احتیاط انجام شود.


سرهنگ توفیقی نیا در پایان از مردم خواست تا از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند.
انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش شبکه‌های خبری پاکستان، این حادثه صبح امروز در منطقه کوهپایه‌ای «دیامر» به وقوع پیوست.

پلیس اعلام کرد: این اتوبوس که تعداد سرنشینان آن حدود ۳۵ نفر شامل مرد، زن و بچه بود به علت سرعت غیرمجاز از جاده منحرف و به دره سقوط کرد.

منابع بیمارستانی بدون اشاره به شمار زخمی‌ها اعلام کردند: وضعیت جسمانی برخی مصدومان این حادثه مساعد نیست و احتمال افزایش شمار قربانیان وجود دارد.

به گزارش پلیس، جسد قربانیان این حادثه از جمله چند زن و کودک از دره بیرون کشیده شد و نیرو‌های امدادی با توجه به مشکلات ناشی از فاصله جاده تا پایین دره در حال جستجو برای یافتن مابقی اجساد هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران لغزنده است
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت