Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه که تا روز ۳۰ فروردین‌ماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهد بود و در آن ۱۱۳ مشارکت کننده توانمندی‌ها و دستاورد‌های خود را در ۸۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی به نمایش می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در نمایشگاه امسال، شرکت‌های فعال در زمینه‌های دامپروری (دام، طیور و آبزیان)، دارو‌های دامپزشکی، آزمایشگاه و تجهیزات، خوراک دام و افزودنی‌ها، مکمل‌های دام و طیور و تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی و کشتارگاهی از استان‌های اصفهان، تهران، البرز، گلستان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، اردبیل، مازندران، قزوین، فارس، یزد و خراسان مرکزی حضور دارند.

در کنار شرکت‌های فعال حاضر در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی نیز حضور می‌یابند تا آخرین یافته‌ها و تحقیقات خود را برای توسعه این صنعت در دسترس علاقمندان و فعالان اقتصادی این بخش قرار دهند.

همچنین برپایی پاویون کشور‌های ایتالیا و آلمان در این نمایشگاه، از جمله جذابیت‌های ویژه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان اصفهان به شمار می‌رود.

این رویداد نمایشگاهی در حالی برگزار می‌شود که هدف خود را برای معرفی محصولات و تولیدات شرکت‌های دام و طیور متمرکز کرده و نمایشگاهی با اهمیت در این صنعت محسوب می‌شود. شرکت‌های ملی و بین‌المللی حاضر در این نمایشگاه، راهکار‌ها و نوآوری‌های خود را در زنجیره «از علوفه تا غذا» ارائه خواهند کرد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی اصفهان جایگاهی ایده‌آل برای تولیدکنندگان فعال در این صنعت محسوب می‌شود تا ضمانت و کیفیتی که مصرف‌کنندگان خواستار آن هستند را ارائه دهند و ارتباطی مستقیم با بازار‌های بین المللی برقرار کنند.

علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روز‌های ۲۷ تا ۳۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۸ به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

  برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام و طیور در اصفهان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، نشر صاد با ۱۹۰ عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند که از این‌تعداد ۳۵ عنوان به‌تازگی منتشر شده‌اند.

۱۸ اثر تازه نشر صاد نوشته نویسندگان نوقلم این انتشارات است که در دوره های خودنویس شرکت داشتند.

رونمایی از کتاب «پایتون» در سرای اهل قلم؛ برگزاری جشن امضا کتاب «بیروط» نوشته ابراهیم اکبری دیزگاه؛ رونمایی از کتاب «اساطیر در متون کهن فارسی» در سرای اهل قلم و نشست های نقد و بررسی و معرفی کتاب «دوران داوری» در سرای اهل قلم از جمله برنامه های جانبی این انتشارات در سی و پنچمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

برگزاری اختتامیه چهارمین دوره مسابقه خودنویسی روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در سال جایزه کتاب جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه های این انتشارات در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

کد خبر 6093233 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ارائه توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • عکس/ نمایشگاه گل و گیاه اصفهان
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند
  • اکسپو فرصتی برای توسعه
  • توانمندی صنعت قم برای تولید انواع کفش در نمایشگاه اکسپو به نمایش درآمد
  • قم قطب صنعت کفش ماشینی کشور