Web Analytics Made Easy - Statcounter

   

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ، استاندار هرمزگان بامداد روز یکشنبه از مناطق مختلف بندرعباس بازدید و وضعیت این شهر در زمان بارندگی را بررسی کرد.

 فریدون همتی استاندار هرمزگان  پس از دور اول بارندگی در شهر بندرعباس، از وضعیت ساکنان محله‌های خور سنگ کن، مسیر فرودگاه، بلوار امام خمینی، خور شیلات، محله چاهستانی‌ها و شهرک پیامبر اعظم (ص) بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید گفت: با تلاش همه دست اندرکاران مدیریت بحران، مشکل خاصی وجود ندارد و آبگرفتگی‌های موجود در حال برطرف شدن هستند.

استاندار هرمزگان گفت:  طبق نظر کارشناسان هواشناسی سامانه بارشی همچنان در آسمان هرمزگان ماندگار است و احتمال بارش دوباره در بندرعباس وجود دارد.

همچنین استاندار هرمزگان بامداد یکشنبه، در گفتگوی تلفنی با فرمانداران سراسر استان آخرین وضعیت بارندگی در مناطق مختلف هرمزگان را بررسی کرد.

فریدون همتی در این تماس تلفنی، از میزان آمادگی نیرو‌های اجرایی و عملیاتی در شهرستان‌ها و اقدامات صورت گرفته، مطلع شد.

وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی اعضای ستاد مدیریت بحران و تیم امداد بر ادامه استقرار اعضای ستاد مدیریت بحران در تمامی شهرستان‌های استان هرمزگان تاکید کرد.

استاندار هرمزگان گفت: تیم‌های امداد و نجات آماده هرگونه خدمات و امدادرسانی به مردم شریف هرمزگان هستند و مردم در صورت بروز مشکل با مدیریت بحران تماس بگیرند.

بارندگی اکنون در نقاط مختلف استان ادامه دارد .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، پنج‌شنبه شب در حاشیه بازدید شبانه از مناطق مختلف شهرستان‌های بم و نرماشیر گفت: در پی بارندگی در شرق استان کرمان به ویژه در منطقه بروات موجب هدایت سیلاب به طرف منطقه ارگ جدید، دشت مجاور آن، نظام شهر و نرماشیر شد و علی‌رغم حجم و سرعت بالای بارندگی خوشبختانه آسیب جدی وارد نشده است.

وی با بیان اینکه دو روستا تحت تأثیر بارش باران قرار گرفتند که آب در حال فرو نشست و وضعیت آن در حال ساماندهی است، افزود: به لطف خدا، با مدیریت و آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی، خسارت خاصی اتفاق نیفتاده است، اما باید آمادگی لازم برای مقابله با خطرات ناشی از سیل را حفظ کرد.

فداکار، با اشاره به اینکه در مجموع بارندگی‌های استان کرمان، تلفات خاصی در منطقه حادث نشده است، گفت: حدود ۱۱ روز است که استان کرمان درگیر سامانه بارشی بوده است و در همه مناطق یعنی جنوب، شمال، شرق و غرب استان شاهد بارندگی بوده‌ایم، به گونه‌ای که تاکنون با بیش از ۶۰ میلیمتر دو برابر میانگین بارندگی نسبت به سال گذشته بارش باران را داشته‌ایم.

استاندار کرمان، تصریح کرد: با تلاش دستگاه‌های اجرایی، تدابیر قبل و حین بارندگی و بازدیدها شاهد چالش خاصی در استان نبودیم و به غیر از یکی دو مورد خسارت به دام و جاده‌ها، خسارت قابل توجهی در استان رخ نداد است.

وی افزود: نزدیک به ۶۰۰ دستگاه و تجهیزات مختلف جهت مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیل در مناطق مختلف استان مستقر شده بودند که با عنایت الهی و تلاش‌های شبانه روزی دستگاه‌های اجرایی، سپاه و نیروهای مردمی وضعیت استان به خوبی کنترل شده است.

کد خبر 6088923

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است
  • بارش ۲ برابری در کرمان و سیلابی شدن شرق استان بدون تلفات
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات