Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@22:38:25 GMT

جمع آوری مزدا در آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۸۴۳۱

شرکت خودروسازی ژاپنی مزدا از فراخوان جمع آوری 190 هزار دستگاه خودروی معیوب تولیدی این شرکت در آمریکا خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  مقامات این شرکت خودروسازی وجود نقص فنی در سیستم برف پاک کن های شیشه جلوی خودروی های معیوب مزدا 3 را دلیل جمع آوری آنان توصیف کردند.
اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه آمریکا به نقل از مسئولان  شرکت مزدا اعلام کرد، خودروهای معیوب شامل خودروهای تولیدی 2016-2018 می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس اظهارات مهندسان شرکت ژاپنی مزدا، بروز نقص فنی در برف پاکن های شیشه جلوی اینگونه خودروهای معیوب می تواند سبب کاهش دید رانندگان شود.
این درحالی است که تاکنون گزارشی در باره بروز تصادف یا مجروحیت ناشی از نقص فنی برف پاکن ها منتشر نشده است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مزدا جمع اوری امریکا برف پاک کن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مزدا در قزوین یک‌کشته و یک‌مصدوم برجای گذاشت

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان قزوین از واژگونی خودروی وانت مزدا در بخش طارم سفلی خبر داد که منجر به کشته شدن یک‌نفر و مصدومیت نفر دیگر شد.

ناصر صبوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: در پی واژگونی خودروی وانت مزدا در بخش طارم سفلی که ورودی روستای زاجکان علیا رخ داد، یک‌مرد ۷۵ ساله از مسافران این خودرو کشته و مسافر دیگر این خودرو مصدوم شد.

وی اضافه کرد: بنا به گفته اهالی منطقه بیش از ۴۵ سال است که راه روستای زاجکان علیا از توابع طارم‌سفلی به صورت خاکی و بسیار خطرناک باقی مانده و با وجود درخواست‌های پرشمار اهالی از مسئولان استان تاکنون برای بهسازی، آسفالت و ایمن‌سازی آن اقدام درخوری انجام نشده است.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان قزوین ادامه داد: برای رسیدگی به این سانحه رانندگی ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات شیرین‌سو و کوگیر دفتر نمایندگی طارم سفلی جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شده بودند.

کد خبر 750344

دیگر خبرها

  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • واژگونی مزدا در قزوین یک‌کشته و یک‌مصدوم برجای گذاشت
  • رئیس قوه قضائیه در هرمزگان: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • تپش دانش بومی در قلب خودروی ایرانی
  • دستگیری شاهرخ‌خان در تهران | ناگفته های شاهرخ خان در گفت و گو با همشهری آنلاین
  • ظهور خودروهای پرنده در آسمان چین/ ثبت سفارش در سال جاری!