Web Analytics Made Easy - Statcounter

حدادی در مسابقات بین‌المللی پرتاب دیسک آمریکا به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

طرفداری - احسان حدادی که در اردوی آمریکا به سر می‌برد، در دومین مسابقه خود در این کشور به میدان رفت و با رکورد 65 متر و 79 سانتی‌ متر به مقام نایب قهرمانی دست یافت. در این رقابت، رجی‌ جگرس از آمریکا به مقام قهرمانی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نقل از فارس، ملی‌ پوش پرتاب دیسک کشورمان در مسابقه اول خود با رکورد 67 متر و 19سانتی‌ متر به مقام قهرمانی دست یافته بود. 

 با انجام این مسابقه، اردوی حدادی در آمریکا به پایان رسید و او فردا به ایران بازخواهد گشت تا خود را از آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در قطر کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد

به گزارش ورزش سه، ابولفضل جلالی فول بک خلاق استقلال که در صدر جدول گلسازترین بازیکنان لیگ قرار دارد در بازی با تراکتور نتوانست موقعیت چندانی روی دروازه حریف خلق کند و سبک بازی و حساسیت مسابقه دلیل اصلی این اتفاق بود.

جلالی در بازی‌های پیشبین استقلال زمانی که بازیکنان استقلال در محوطه جریمه استقرار دارند و جایگیری انجام دادند با اضافه شدن از خط دفاع و دریافت توپ در سمت چپ آن هم در حال حرکت با توپ ارسال روی دروازه را انجام می‌دهد و همین موضوع باعث بهم ریختگی خط دفاعی حریف و خلق موقعیت روی دروازه رقبا می‌شود، او در بازی شمس آذر با همین روش مهرداد محمدی را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و گل اول استقلال به ثمر رسید.

حساسیت دیدار تراکتور و استقلال باعث شده بود که دو تیم با فشردگی بیشتری در خط هافبک و دفاع حضور داشته باشند و همین مسئله فضای کمتری در اختیار مهاجمان استقلال قرار داده بود، همچنین مدافعان این تیم برای فرار از یارگیری مستقیم به عقب باز می‌گشتند و حرکات انفجاری ابوالفضل جلالی در این مسابقه راه به جایی نبرد.

رقیب اصلی جلالی، ریکاردو آلوز هم در این مسابقه در خلق موقعیت چندان موفق نبود و نتوانست پاس گل به نام خودش ثبت کند تا همچنان هر دو بازیکن با 9 و 8 بازیکن در صدر جدول گلسازترین بازیکنان لیگ قرار بگیرند و روبرتو تورس با پاس گلی که مقابل مس رفسنجان ارسال کرد با 6 پاس گل یک قدم به آنها نزدیک شود.

جلالی در چهار بازی متوالی برای استقلال پاس گل ارسال کرده بود و این مسابقه پایانی بود به روند فوق‌العاده او و باید دید در هفته‌های آینده چه عملکردی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • ژاوی: نایب قهرمانی مهم است، نه آقای گلی لوا!
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد