Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@09:32:58 GMT

گجت مترجم به کمک جهانگردان می آید

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۰۰۰۹

گجت مترجم به کمک جهانگردان می آید

شاید به زودی یک گجت کوچک بتواند در سفرها مانند یک مترجم همراه عمل کند.

شاید به زودی یک گجت کوچک بتواند در سفرهای خارجی نقش مترجم را بر عهده بگیرد.

"وان مینی"(ONE Mini)، گجتی شامل دو میکروفن و یک صفحه بی‌سیم است که اپلیکیشن مخصوص به خود را دارد و حتی بدون اتصال به اینترنت هم کار می‌کند. اپلیکیشن مربوط به مینی وان باید روی تلفن همراه نصب شود تا کار ترجمه انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربر می‌تواند پس از فعال کردن وان مینی، صدای خود را ضبط کند و سپس، ترجمه و توضیح مربوط به آن را بشنود. مزیت وان مینی نسبت به مترجم‌های جیبی دیگر این است که کاربر می‌تواند آن را هنگام مصاحبه روی میز قرار دهد و پس از ضبط صدا، ترجمه آن را بشنود. بدین ترتیب امکان صحبت کردن دو نفر که زبان هم را نمی‌دانند، ممکن می‌شود.

تمام صداهای ضبط شده، در تلفن همراه باقی می‌مانند و حجم کمی را اشغال می‌کنند. وان مینی نیز می‌تواند ترجمه هر قسمت را با صوتی رباتیک ارائه دهد.

در حال حاضر، امکان ترجمه آنلاین وجود دارد اما وان‌مینی با داشتن قابلیت ترجمه آفلاین برای برخی جفت زبان‌ها همچون چینی ماندارین به انگلیسی و کره ای به ژاپنی می‌تواند امکان ترجمه را در هر زمان و مکانی فراهم کند.

وان مینی، یک هدفون هم دارد که امکان گوش کردن به موسیقی و یا برقراری تماس را برای کاربر فراهم می‌کند. این گجت، وزن بسیار کمی دارد و مستقیماً به تلفن همراه متصل می‌شود.

یکی دیگر از مزایای قابل توجه وان مینی، مجهز بودن آن به یک باتری پرقدرت و یک شارژر مغناطیسی است که امکان شارژ دائم را فراهم می‌کند.

 

وان مینی، با قیمت ۷۹ دلار به بازار عرضه شده است./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری

دریافت 14 MB کد خبر 6096662

دیگر خبرها

  • تنها بازمانده دوران باستانی زمین/ عکس
  • چاپ ترجمه کتاب اقتصاددان آمریکایی درباره تحول در رفتار
  • مصحف شریف « قرآن مبارک » چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • کتاب «اخلاق النبی(ص) و اهل بیته(ع)» به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شد
  • ترجمه «لویناس، مکتب فرانکفورت و روانکاوی» چاپ شد
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • چگونه آنفلوآنزای اسپانیایی ۱۹۱۸ جهان را دگرگون کرد
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • امکان نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری