Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - پایگاه اینترنتی ' دیپلماسی اقتصادی ' وزارت امور خارجه روز یکشنبه در مراسمی با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، در مراسم رونمایی پایگاه اینترنتی 'دیپلماسی اقتصادی ' علاوه بر وزیر امور خارجه ، دیپلمات ها و نمایندگان دستگاه‌های مختلف نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامرضا انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه در مراسم رونمایی از این سایت گفت: امیدوار هستیم با تلاش های گسترده ای که برای راه اندازی این سایت انجام شده است؛ تولیدکنندگان و تجار بتوانند بازاریابی سهل تری داشته باشند.
وی افزود: سایت شامل دو بخش خواهد بود؛ بخش اول که امروز رونمایی می شود، به معرفی بازارهای خارجی می‌پردازد و بخش دوم که هنوز به مرحله اجرایی نرسیده، عمدتا به زبان انگلیسی است به معرفی ظرفیت های اقتصادی ایران می‌پردازد.
محمد جواد ظریف در دوره دوم وزارت خود معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه را احیاء کرد که هدف از آن عمدتا افزایش ارتباطات و مناسبات اقتصادی است.
سیام**2021**1553

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي وزارت امور خارجه محمد جواد ظريف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید

به گزارش «تابناک» به نقل از یورونیوز، کاتز در این ویدیو که در آن گروهی از شهروندان در حال مراسم عزاداری محرم هستند تاکید می‌کند که خطر ایران بسیار نزدیک است و باید هرچه سریعتر مقابل این کشور ایستاد. او همچنین در این پست توییتری به سه زبان انگلیسی، عبری و فرانسوی جمله «همین حالا ایران را متوقف کنید پیش از آنکه خیلی دیر شود» را نوشته است.

مشخص نیست ارتباط این ویدیو به ایران چیست و حضور گروهی از شهروندان در مراسم عزاداری و سینه‌زنی با خطرات برآمده از ایران چه ارتباطی دارد. 

او در پایین پست خود آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده و همچنین وزرای امور خارجه کشورهای فرانسه، ایتالیا، بریتانیا و آلمان را نیز منشن کرده است. 

در این ویدیو وزیر خارجه اسرائيل تلاش کرده ایران را به عنوان خطری بزرگ برای جهان به تصویر بکشد و در آن تصاویری از برج ایفل دیده می‌شود در حالی‌که گروهی از مسلمانان فریاد الله اکبر سر می‌دهند.

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید