Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: با نهایی شدن نقشه نمایشگاه‌، از ۳۰ فروردین‌ماه غرفه‌ها تحویل ناشران می‌شود. ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

سید‌احمد رفیع‌جواهری، مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ از نهایی شدن نقشه جانمایی ناشران سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران تا پایان امروز خبر داد و گفت:‌ نقشه نهایی عمده بخش‌ها آماده شده و تنها ناشران عمومی مانده است که با تکمیل آن ما پارتیشن‌بندی‌های اولیه را کامل خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی ما این است که روز سه‌شنبه متراژ‌های نهایی را به ناشران اعلام کنیم و از روز جمعه نمایشگاه را برای غرفه‌بندی در اختیار ناشران قرار دهیم.

وی با اشاره به جانمایی ناشران گفت: ناشران کودک و نوجوان در همکف رواق شرقی مستقر شده‌اند‌، ناشران دانشگاهی در چادرها، ناشران آموزشی در رواق غربی، ناشران بین‌الملل طبقه اول رواق شرقی و ناشران الکترونیک و سازمان‌ها و نهادها طبقه دوم رواق شرقی مستقر خواهند شد.

رفیع‌جواهری همچنین از تشکیل یک کمیته سه نفره متشکل از یک نفر نماینده صنف،‌ یک نماینده وزارت ارشاد،‌ یک نماینده کمیته ناشران داخلی برای تصمیم‌گیری درباره ناشران جامانده از ثبت نام و ناقصی‌ها خبر داد و گفت: 550 ناشر هستند که ثبت نام آن‌ها ناقص است، عمدتاً این ناشران به حد نصاب آثار نرسیده‌اند.

ثبت‌نام ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران از شنبه کلید می‌خورد

مدیر کمیته ناشران داخلی تصریح کرد: ما تا جایی که بتوانیم به کسانی که ناشر واقعی هستند و کتاب‌های ارزشمندی دارند، جا خواهیم داد؛ البته از این ناشران تعهد کتبی گرفته می‌شود که در قبال دریافت غرفه هر ناشر اجازه دارد، تنها کتاب‌های خود را بفروش برساند؛ در غیر این صورت کمیته ناشران داخلی در مواجه با فروش کتبی غیر از کتب خود ناشر فوراً اقدام به تعطیلی غرفه می‌کند.

وی همچنین از نامه‌نگاری با معاون اجرایی ورئیس نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت:‌ خواسته‌ایم که دستور دهند هر ناشری تا دوم اردیبهشت فرصت داشته باشد که پول غرفه را واریز کند،‌ در غیر این صورت غرفه‌ای تعلق نگیرد. همچنین یک شب مانده به آغاز نمایشگاه اگر غرفه‌ای خالی باشد،‌ آن غرفه به ناشران دیگر تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/

R1013198/P/S4,35/CT3 واژه های کاربردی مرتبط نمایشگاه کتاب

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد

رونی یولیان تورو در جریان بازدید از غرفه استان فارس در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان فارس ضمن اذعان براینکه کشور ایران دارای توانمندی‌های قابل توجهی در حوزه صنعت، کشاورزی و تکنولوژی است، گفت: برای نخستین بار که در یک نمایشگاه بین المللی با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان فارس آشنا شدم و از این بابت خرسندم.

او با اشاره به بازدیدی که طی روز‌های گذشته از شهر شیراز داشته، افزود: شیراز و زیبایی‌های آن واقعاً یک شگفتی است و امیدوارم در سفر‌های آتی برای یک رویداد تجاری به نتیجه برسیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • تحلیل وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • «سرزمین شعر» ۱۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴
  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است
  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم