Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@09:19:32 GMT

مرگ مشکوک زن جوان در مطب زیبایی

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۰۸۹۵

مرگ مشکوک زن جوان در مطب زیبایی

زن جوانی که برای انجام عمل لیپوساکشن به مطب پوست و زیبایی در شمال تهران رفته بود جان خود را در این مطب از دست خواهد داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ جلیل موقوفهای جانشین پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۳:۳۴ شب گذشته ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش طی تماس با سامانه ۱۱۰ از فوت زن جوانی باخبر شدند که برای انجام تخلیه چربیهای اضافه خود به یک مطب زیبایی و پوست مراجعه کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

محکومیت پزشکی که بیماران را ناقص می کرد مرگ دختر جوان به دلیل عمل زیبایی بینی

وی ادامه داد: مسئول این کلینیک زیبایی آقایی ۵۰ ساله بود که سریعاً با رسیدن ماموران به مطب، به آنها گفت: امروز خانمی ۴۳ ساله برای تخلیه چربیهای خود به این کلینیک مراجعه کرده بود. اولین بار ساعت یازده صبح بود که این عمل روی او انجام شد و بار دوم قرار بود ساعت پنج بعدازظهر نیز عمل انجام شود. قبل از عمل اول به بیمار دو آمپول تزریق شد که قبل از عمل دوم قصد تزریق آمپول را داشتیم که ناگهان علائم حیاتی این خانم قطع و مشخص شد خانم جوان فوت کرده است. ما احتمال می دهیم این خانم به دلیل تزریق دو آمپول مذکور تزریق شده علائم حیاتیاش را از دست داده و فوت کرده باشد.

موقوفهای تصریح کرد: در ادامه با دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت، دستورات لازم در محل توسط عوامل انتظامی اجرا شد و پزشک معالج این خانم نیز شب گذشته در کلانتری بازداشت بوده است که تحقیقات بیشتر در حال انجام است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل اخبار حوادث قصور پزشکی مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل

به گزراش «تابناک» به نقل از ایرنا، خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران داغ شد که گفته شده به قتل رسیده است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده است.

وی افزود: بررسی‌های لازم در این زمینه درحال انجام است که درصورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر
  • روش‌های تمیز کردن فرش روشن
  • ببینید | استوری مشکوک یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ ماجرای چیست؟
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
  • چرا افراد مسن سرعت حرکت بدنشان کم می‌شود؟
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟