Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:43:00 GMT

۸۰۰۰ واحد مسکونی روستایی آذربایجان شرقی افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۱۰۹۰

۸۰۰۰ واحد مسکونی روستایی آذربایجان شرقی افتتاح می‌شود

حافظ باباپور، در گفتگو با خبرنگار مهر، ابراز داشت: به مناسبت دهه حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) از ۲۱ تا ۳۱ فروردین، در استان بالغ بر ۳۴۳ میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح داریم که شامل اجرای طرح‌های هادی، آسفالت ریزی معابر روستایی، صدور سند و افتتاح ۸ هزار واحد مسکونی روستایی است.

وی افزود: هم اکنون ۲۵ میلیون تومان وام با کارمزد کمتر از ۵ درصد، ۱۲ میلیون تومان وام ۱۴ درصد و ۸ میلیون تومان نیز وام بلاعوض روستایی پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی همچنین از اعزام ماشین آلات سنگین به مناطق سیل زده لرستان خبر داد و ابراز داشت: ۶ دستگاه ماشین آلات سنگین بنیاد مسکن آذربایجان شرقی شامل کمپرسی، لودر و کمرشکن برای آواربرداری به مناطق سیل زده استان لرستان اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه حمایت از سیل زدگان استان لرستان و سایر استان‌ها وظیفه تمامی دستگاه‌های اجرایی است، ادامه داد: انتظار می‌رود هر دستگاهی به اندازه وسع خود نسبت به امدادرسانی اقدام کند.

باباپور با تأکید بر اینکه در این مرحله از امدادرسانی، اصلاح معابر و کوچه‌ها و همچنین اصلاح کردن سطح خیابان‌های اصلی شهر از اهمیت ویژه برخوردار است، افزود: بنیاد مسکن علاوه بر اعزام گروه‌های امدادی در زمینه کارهای عمرانی مشارکت دارد.

وی گفت: در پی وقوع حادثه سیل در برخی از استان‌های کشور، بررسی اصلاح خیابان‌ها و معابر شهری و خسارات وارد شده به واحدهای مسکونی مناطق روستایی که به دلیل نداشتن مقاومت سازه‌ها دچار آسیب شدند، در دستور کار بنیاد مسکن قرار گرفت.

کد خبر 4590197

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مسکن روستایی طرح هادی روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حامد کیخسروی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهارکرد: سال گذشته بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید و بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی در سطح روستا‌های استان اردبیل مقاوم سازی شد.
وی افزود: امسال ۷ هزار ۵۰۰ واحد سهمیه مسکن روستایی در استان اردبیل با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.
مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل تصریح کرد: مبلغ تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومان است که بازپرداخت آن در قالب بلند مدت است.

دیگر خبرها

  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی