Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولين شهرستان نوشهر به همراه سرهنگ جناسمی فرمانده سپاه نوشهر در مناطق سیل زده شرق مازندران از روند خدمت رسانی پس از سیل اخير بازدید کردند. به گزارش بلاغ، فرماندار، امام جمعه نوشهر و صلاح الدین کلا، بخشدار مرکزی ، فرمانده سپاه نوشهر و مسئول بسیج رسانه نوشهر در مناطق سیل زده شرق مازندران ، شهرستان سیمرغ از وضعیت شهرستان و روند خدمت رسانی پس از سیل اخير بازدید کردند و پای حرف مردم نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالیست که چندی پیش کمک های انسان دوستانه به سیل زدگان استان مازندران از سوی این مسئولین با کمک بخشدار و فرمانده سپاه نوشهر اعزام شده بودند.  

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینیان بعدازظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی (ره) اظهار کرد: یکی از اولویت‌های سازمان بسیج کارگران مطالبات جدی کارگران محسوب می‌شود.

وی گفت: مجموعه سپاه کربلا خود را در کنار کارگران می‌بیند، اظهار کرد: کشورهای غربی کارگران به عنوان یک وسیله و ابزار می‌بینند اما در نظام مقدس اسلامی کارگران در راس قرار دارند پیامبر گرامی اسلام بر دستان زحمتکش کارگران بوسه زده است.

حسینیان با اشاره به اهمیت و جایگاه کارگران در کشور ادامه داد: در سال‌هایی که با شعار اقتصادی مزین شده است نقش کارگران در تحقق آن پررنگ است زیر کارگران چرخ تولید را به چرخش در می‌آورند.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا اظهار امیدواری کرد تا بتوانیم با کمک دستگاه‌های مختلف مسائل و مشکلات فراروی کارگران را به حداقل برسانیم.

کد خبر 6093344

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • «مدرسی» فرمانده سپاه دامغان شد
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند