Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه تراکتورسازی حاضر نشد برای بازگشت بازیکن گینه‌ای خود که قراردادش را به حالت تعلیق درآورده بلیت تهیه کند.

طرفداری - کوین کنستانت بازیکن تراکتورسازی پس از موفقیت در تست‌ های پزشکی برای حضور دوباره در تراکتورسازی اعلام آمادگی کرد و حتی گواهینامه سلامتی خود را نیز منتشر کرد اما به نظر می‌رسد باشگاه تراکتورسازی قید دفاع چپ سابق میلان را زده و به دنبال خرید بازیکن دیگری در خط هافبک برای فصل بعد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از ایسنا، مدیر برنامه‌های این بازیکن درباره وضعیت این بازیکن با باشگاه تراکتورسازی گفت:

کوین از نظر آمادگی جسمانی به حالت مطلوب رسیده است اما باشگاه تراکتورسازی حاضر نیست برای بازگشت او به ایران بلیت تهیه کند.

مصدومیت قدیمی کنستانت که قرارداد او با تراکتورسازی را در نیم‌فصل دوم به تعلیق در آورد، حالا باعث شده تا مالک متمول تراکتورسازان یعنی محمدرضا زنوزی قید این بازیکن را بزند و به دنبال آلترناتیوی به جای او باشد. جدی‌ترین گزینه تراکتورسازان در خط هافبک برای فصل بعد، بازیکن سابق لیون یعنی یوهان گورکوف است.

این بازیکن فرانسوی ۲۸۲ بار در لیگ فرانسه به میدان رفته و ۳۶ بازی نیز با لباس میلان انجام داده است.

همچنین او در بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ عضو تیم ملی فرانسه بوده و ۳۱ بازی و ۴ گل حاصل کار او در بازی‌های ملی بوده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی

۲۹ بهمن ماه سال گذشته بود که باشگاه کایسری اسپور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد قراردادش با علی کریمی، هافبک سابق باشگاه استقلال را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ این هافبک ایرانی ۳۰ ساله این فصل ۲۳ بازی در کایسری‌اسپور انجام داده و در این مدت ۲ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

کریمی، بعد از جدایی از استقلال ابتدا در باشگاه «قطر اس سی» و سپس در تیم «الدحیل» قطر بازی کرد و بعد از حضور در جام باشگاه‌های جهان (همراه با الدحیل ) به سوپرلیگ ترکیه و باشگاه کایسری‌اسپور منتقل شد.

کریمی این روزها مراحل درمان پای آسیب دیده‌ خود را سپری می‌کند و در بازی‌های اخیر کایسری غیبت داشت تا شوکوروف ازبکستانی این فرصت را به دست آورده تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. کایسری از ۳۵ بازی ۴۱ امتیاز به دست آورده و در جایگاه سیزدهم لیگ ۲۰ تیمی ترکیه قرار گرفته است.

با رسیدن به روزهای پایان فصل باشگاهی ترکیه، مشخص شد که مصدومیت کریمی بار دیگر باعث شده او بخش مهم فصل را از دست بدهد و باید به فکر ریکاوری برای ابتدای فصل آتی باشد.

این هافبک که از لیست امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا خط خورده بود، زیاد مصدوم می‌شود و آسیب مزمن و قدیمی کمر هم بارها او را خانه نشین کرده است. چنین بازیکن ظریفی برای جدال در چند جام و کسب سهمیه اروپایی که از جمله اهداف کایسری است، توان لازم را ندارد و احتمالا تحت فشار زیاد مسابقات ، باز هم بازی‌های زیادی را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • نقدهای مسعود اسکویی خیلی محترمانه بود/ رادیو ورزش گوش می‌کنم
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • مقام سابق آمریکایی: فرانسه اولین نظامیان خود را به اوکراین فرستاده است
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)