Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@03:47:36 GMT

شهردار تهران: درخصوص پروژه ها هیچ کس تضمین شخصی نمی دهد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۱۹۲۴

شهردار تهران: درخصوص پروژه ها هیچ کس تضمین شخصی نمی دهد

به گزارش ایرنا، پیروز حناچی روز یکشنبه در حاشیه یکصد و سی و پنجمین جلسه علنی شورای پنجم شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص فروریزش یکی از ایستگاه های مترو اعلام کرد: در یکی از محورهای فرعی مترو که محل دپو بود یکی از هواکش های عمومی دچار مشکل شده بود که ربطی به مترو و محدوده تردد مردم و قطار نداشت اما با توجه به حساسیت این موضوع، خبررسانی درستی انجام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* در بحران ملی همه به یاری می شتابند
وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص اقدامات شهرداری تهران در مناطق سیل زده گفت: از ساعات اولیه سیل امسال اکیپ های تخصصی شهرداری در مناطق سیل زده حضور یافتند و چون مجوز حضور را به دلیل تعطیلات نداشتیم و این لایحه امروز داده شد تا بتوانیم مجوز شورا را در این خصوص داشته باشیم.
وی ادامه داد: در بحران های ملی همه دست بکار می شوند و ما براساس دستور هیات وزیران و وزیر کشور در منطقه دشت آزادگان حضور داریم و تاکنون کمک های فنی و مالی و مردمی را انجام دادیم.
به گفته حناچی، هر 2 کمک مالی و لجستیکی به مناطق سیل زده خواهیم داشت البته سقف این رقم را شورا مشخص می کند.
وی افزود: ما پیشنهاد رقم ریالی ندادیم و امروز فقط اجازه ارسال کمک را از شورا اخذ کردیم.

* پرداخت طلب پیمانکاران در حال انجام است
شهردار تهران همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص تجمع امروز مقابل ساختمان شورای شهر نیز گفت: این افراد معتقدند این نوع تاکسی ها ماشین های عمومی است و نباید هزینه طرح ترافیک بپردازند که البته این موضوع مصوبه قبلی شورا بوده است و باید بررسی شود.
وی تاکید کرد که دیگر شاهد تجمع پیمانکاران نیستیم.
حناچی خاطرنشان کرد: این بدین معنی نیست که بدهی نداشته باشیم اما بخش قابل توجهی از بدهی ها پرداخت شده و امیدواریم بقیه بدهی ها پرداخت شود.

تهرام/9343//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 ترافیک سیل شهر تهران شهرداری تهران لایحه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران درخصوص اجرای طرح انسداد مرز در شرق کشور، بیان کرد: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و چند بار شروع و رها شده بود که با دستور جمهور و تخصیص منابع، در شرق کشور دنبال می‌شود و در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: وحیدی: تعداد اندکی از بانوان حجاب را رعایت نمی‌کنند

وی درخصوص تقسیم استان تهران به تهران شرقی و غربی نیز عنوان کرد: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیازهای هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان تهران در دست بررسی است.

وزیر کشور در مورد طرح نور، گفت: «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است که فراجا به عنوان مقام ضابط قوه قضائیه انجام می دهد البته دستگاه های دیگر هم مسئولیت هایی دارند.

وحیدی تاکید کرد: همه دستگاه ها باید به مسئولیت خود عمل کنند و باید از ناهنجاری های تحمیلی جلوگیری شود. طرح نور تا الان مورد تشویق و استقبال مردم، نمایندگان مجلس، دستگاه های مرتبط و قوای سه گانه قرار گرفته است.

کد خبر: 1229136 برچسب‌ها وزیر کشور

دیگر خبرها

  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • طرح تقسیم استان تهران در دستور کار قرار گرفت
  • وحیدی: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • توضیحات وحیدی درباره طرح تقسیم استان تهران
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد