Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عبدالطیف شیخ زاده اظهار داشت: علاوه بر قطعی برق در این ۲ روستا بخشی از نقاط حاشیه شهر نیز با قطعی برق مواجه هستند و بیشتر روستا‌ها نیز ارتباط تلفنی ندارند.

وی افزود: هیچ اطلاعی از وضعیت خسارت ها، سیل و بارندگی در روستا‌های بخش مرکزی به دلیل قطعی تلفن‌ها نیست و نیاز است مسئولان استانی و کشوری برای خرید باتری دکل‌های تلفن همراه و روستایی چاره اندیشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه اکل‌های تلفن همراه فاقد باطری هستند با قطع برق تلفن‌های همراه نیز قطع می‌شود.

وی گفت: از روز پنجشنبه گذشته جلسات منظم ستاد مدیریت بحران در بخش مرکزی چابهار تشکیل شده و تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت‌های سیل و بارندگی اندیشیده شده است.

وی تصریح کرد: یک دستگاه بولدزر، پنج دستگاه لودر و یک دستگاه بیل مکانیکی در نقاط حاشیه شهر و روستا‌های همجوار مستقر و اقدام به بازگشایی مسیل ها، آبراه‌ها و رودخانه‌ها کرده اند.

وی ادامه داد: از جمعیت هلال احمر و سایر اعضای ستاد مدیریت بحران درخواست می‌شود به کمک مردم حاشیه شهر بشتابند و آنان را از آبگرفتگی خانه‌ها نجات دهند.
بخشدار مرکزی چابهار گفت: بسیاری از ساکنان روستا‌های طیس کوپان ها، وشنام ها، کمب، عثمان آباد و تیس در مسیر سیلاب قرار دارند و احتمال خسارت وجود دارد.

وی گفت: برای اتصال برق ۲ روستا و پیگیری برقراری ارتباط تلفنی نقاط روستا‌ها با مسئولان هماهنگی لازم صورت گرفته است.

رئیس اداره هواشناسی چابهار نیز  اظهار داشت: بارندگی شب گذشته تاکنون در نقاط مختلف شهرستان‌های ساحلی چابهار و کنارک رخ داده است.

محمدرضا سالاری فنودی افزود: شهر چابهار ۲۸ میلیمتر، شهر کنارک ۲۱، فرودگاه کنارک ۱۷، باهوکلات ۱۳، تیس ۱۵، نگور ۹، پل ریمدان ۱۸، کمبل سلیمان ۲۲، پسابندر ۱۳، زرآباد ۷، کهیر ۱۱، مومان ۲۲ و سورکمب ۲۴ میلیمتر ثبت شده است.

انتهای پیام/گ

قطعی برق برق ۲ روستا در چابهار بر اثر بارندگی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیلاب وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ مردم روستای رباط قره بیل درشهرستان گرمه در گفتگو با خبرنگار صداوسیما به مشکل رفت و آمد دراین روستا اشاره کردند و عنوان کردند پل زیرگذری که برای رفت و آمد به داخل روستا احداث شده استاندارد نیست و موجب مشکلات زیادی از جمله بی رونق شدن کسب کار شده است.

{$sepehr_media_11040962_600_350 }

دیگر خبرها

  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی
  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است
  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید  
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین