Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@16:44:29 GMT

رئیس جدید آموزش و پرورش تکاب معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۲۱۱۳

رئیس جدید آموزش و پرورش تکاب معرفی شد

طی مراسمی حمید علی نیا به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش تکاب معرفی شد و از خدمات پنج ساله یحیی علی پناه در طول خدمتش به آموزش و پرورش تقدیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، طی مراسمی با حضور معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی و امام جمعه و فرماندار تکاب و سایر مسوولین شهر حمید علی نیا به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان تکاب معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم حمید علی نیا به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش تکاب معرفی شد و از خدمات پنج ساله یحیی علی پناه در طول خدمتش به آموزش و پرورش تقدیر شد.

امام جمعه تکاب در جلسه تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش تکاب گفت: آموزش پرورش مهم ترین نهاد در نظام ماست که باید به بهترین نحو در بحث آموزش و تربیت دانش آموزان همت کند چرا که تاثیری که آموزش و پرورش بر روی روح و روان دانش آموزان دارد را هیچ نهادی نخواهد داشت از این رو باید در جهت موثر واقع شدن آموزش ها بیشترین تلاش را کند.

وی افزود: تربیت دینی و انقلابی دانش آموزان لازمه ساختن جامعه مناسب است و در کنار آن ارتقاء سطح آگاهی های اجتماعی و قدرت نقد و مطالبه گری باعث توسعه یافتگی بیشتر و احقاق حق شهرستانی مثل تکاب می شود.

حجت الاسلام برادری گفت: دوران مدیریت آقای علی پناه، نهاد آموزش پرورش در شهرستان بی حاشیه بود، امیدوار هستیم در زمان مدیریت آقای علی نیا نیز اهتمام به مسائل آموزشی و کیفیت بخشی به برنامه های تربیتی و دینی، جزو اولویت ها باشد و  از کشیدن ابن نهاد به حاشیه ها خودداری گردد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، کارشناس مسئول روابط عمومی آموزشو پرورش کیش، گفت: میز خدمت با هدف پاسخگویی و رفع مشکلات فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا و ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم به مراجعان در ارتباط با امور آموزش و پرورش برگزار شد.

عارفه خادم لو گفت: مدیر آموزش و پرورش به همراه شورای معاونان و جمعی از کارشناسان اداره آموزش و پرورش کیش در میز خدمت از نزدیک به سوالات مراجعه کنندگان پاسخگو بودند.

وی افزود: مدیر آموزش وپرورش پس از شنیدن مطالبات و درخواست‌های مراجعان و نمازگزاران، دستور رسیدگی و بررسی لازم درباره آنها را صادر کرد.

دیگر خبرها

  • مدارسی که شهریه می‌گیرند را معرفی کنید
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • ایران در ارمنستان چگونه معرفی می‌شود؟
  • اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است
  • اجرای طرح شناسایی معلمان فداکار در اصفهان
  • یوناما واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند
  • برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی کیش
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان