Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@03:20:45 GMT

سپاه تروریسم چند‌ملیتی را متلاشی کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۲۲۱۸

سپاه تروریسم چند‌ملیتی را متلاشی کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، اسحاق رسولی در ویژه برنامه تجلیل از جانبازان با محوریت دانشجوی منتخب جشنواره ملی ایثار گفت: غرب توان مدیریت تروریسم خودساخته داعش را ندارد و این سپاه بود که فرماندهی و مدیریت متلاشی‌کردن این تروریسم چندملیتی را بر عهده گرفت و موفق شد.

وی افزود: اینک که موجودیت همه‌دست‌نشانده‌های استکبار اعم از اسرائیل و عربستان و امارات که دل به پشتیبانی استکبار بسته بودند در خطر افتاده است، با خطای استراتژیک، نهاد مقدس سپاه را تروریسم معرفی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با تاکید بر اینکه به تعبیر قدرت شیطانی باید سپاه تروریسم معرفی شود، اذعان کرد: خدا را شکر می‌کنیم که در سایه انقلاب اسلامی، ایران وارد نقطه‌ای شده که در افول آمریکا اثرات آن مشاهده می‌شود و همین سپاه و بسیج نقاب از چهره‌ی شیطانی استکبار بر‌می‌دارد.

رسولی بیان کرد: هر ملتی که خواهان استقلال و هویت است، استکبار آمریکا را به‌عنوان سدّ راه خود می‌داند و ملت ایران هزینه مقاومت را پرداخت کرده و افتخار می‌کند که الگوی خود را حضرت امام حسین و علمدار کربلا می‌داند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با بیان اینکه تا زمانی که ولایت وجود دارد مملکت آسیب نمی‌بیند، ادامه داد: اگر تمامی اقشار جامعه متحد و پیرو ولایت باشند و در فرمایشات و رهنمود‌های حضرت آقا شک نکنند، هیچ آسیبی نمی‌بینند زیرا که خط سیر ترقّی را پاک‌ترین و باهوش‌ترین فرد رهبری می‌کند.

رسولی با اشاره به جایگاه والای جانبازان و ایثارگران افزود: جانبازان الگوی افتخارات یک کشور هستند که برای مملکت عزت و افتخار آفریدند و خانواده شهدا و جانبازان در قله‌ی ایمان، عزّت و افتخار هستند.

وی اظهار کرد: خط سیر جانبازان و بسیجیان تمام نقشه‌های استکبار را در سطح منطقه برهم‌زده است زیرا که همین‌ها بودند که نه تنها دست استکبار را از مملکت کوتاه کردند بلکه در منطقه مقاومتی را ایجاد کردند که هیچ اندیشه‌ی استکباری نمی‌تواند در آن قد علم کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز عصبانیت ترامپ از سپاه را طبیعی خواند.

یاسر شاهی گفت: اگر آمریکا از دست سپاه عصبانی نباشد باید تعجب کنیم زیرا که استکبارستیزی از ویژگی‌های جدانشدنی انقلاب اسلامی است و سپاه همواره در محور آرمان‌های نظام و انقلاب حرکت می‌کند.

وی با اشاره به جایگاه رفیع ایثارگران بیان کرد: براساس اجماع علما و حکما عالی‌ترین مرحله‌ی رشد و شکوفایی جامعه‌ بشری در واژه‌ی ایثار خلاصه شده است.

شاهی اضافه کرد: خداوند عالی‌ترین تقرّب انسانیت و عالی‌ترین درجه‌ی ربوبیّت را در ایثار و شهادت معرفی کرده و هر ملتی که بخواهد اندیشه‌اش ابدی شود لاجرم باید از قهرمانان خود تجلیل بعمل آورد.

در این جلسه از حسن گلی‌پور فرزند جانباز، دانشجوی دکترای شیمی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و منتخب جشنواره‌ی ملی ایثار و دیگر دانشجویان جانباز و خانواده‌های شهدا و ایثارگران تجلیل به‌ عمل آمد.

انتهای پیام/

203 / 31 واحد اردبیل اسحاق رسولی یاسر شاهی حسن گلی‌پور منتخب جشنواره‌ی ملی ایثار متلاشی کردن تروریسم چندملیتی توسط سپاه تجلیل از جانبازان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واحد اردبیل منتخب جشنواره ی ملی ایثار تجلیل از جانبازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم شنای آقایان هیئت جانبازان و توان یابان قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، صاحب ۱ مدال طلا، ۳ نقره و ۱ برنز شد.

حسین علیزاده مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۸ و طلای ۱۰۰ متر پروانه، امیرعلی ضیایی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال کلاس s۷، علی زارعی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۶ و اسماعیل اسدی هم مدال برنز ۵۰ متر پروانه کلاس s۷ را کسب کردند.

تیم استان با ۶ ورزشکار و به سرپرستی علی کاشانی راد در این دوره از مسابقات حضور یافت.

دیگر خبرها

  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • پشتیبانی از صهیونیست ها از معیارهای دوگانه سیاست غرب است
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • معلمی که مشق عشق می‌کند
  • آیین تجلیل از جانبازان تیپ ۵۵ هوابرد
  • ۳۱ هزار مجوز استخدام فرزندان ایثارگر کسب شده است
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: این اعتراضات دانشجویی نیست، تروریسم است