Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:15:19 GMT

بیشتر محورهای مواصلاتی هرمزگان بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۲۲۵۳

بیشتر محورهای مواصلاتی هرمزگان بازگشایی شد

بندرعباس - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هرمزگان گفت: بیشتر محورهای مواصلاتی این استان که براثر سیلاب مسدود شده بود امروز بازگشایی شد.

رضا مدرس روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا فزود: تنها دو محور بندرخمیر به بندرلنگه به دلیل طغیان رودخانه کنخ و محور جاسک به سیریک به علت طغیان آبنما مسدود بوده همچنان مسدود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: البته برای محور بندر خمیر به بندرلنگه محور جایگزین تعریف شده و امید می رود هر چه زودتر این دو محور نیز بازگشایی شوند.
وی ادامه داد: بیشترین بارش در شهرستان های بندرخمیر با 84 و 5 دهم میلیمتر، حاجی آباد 44 و هشت دهم میلیمتر، جاسک 41 و سه دهم و بندرعباس با 40 میلیمتر باریده است.
مدرس اضافه کرد: آبگرفتگی شدید و غیر قابل کنترل تا کنون در استان بوقوع نپیوسته و تنها برخی مناطق از شهرستان های جاسک، میناب و حاجی آباد آبگرفتگی جزیی داشته است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان خاطر نشان کرد: برخی روستاهای استان از جمله در شهرستان بندرلنگه دچار آبگرفتگی شدند وعوامل مسوول در حال بررسی آخرین وضعیت روستاهای تمامی شهرستان های استان هستند.
مدرس گفت: خسارت های مالی ناشی از بارش در تمامی نقاط استان در حال بررسی است و این بارندگی ها با تمهیدهای به کارگرفته شده و توصیه های ایمنی بیان شده به مردم خسارت جانی پی نداشته است.
بارندگی ، سیلاب و طغیان رودخانه های فصلی چند محور ارتباطی در شرق و غرب هرمزگان را قطع کرده بود.
3219 /6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سيل 98 محورهاي مواصلاتي هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان

این روز‌ها امور عشایری شهرستان آبدانان در حال اصلاح و بهسازی راه عشایری بانگنبد آبدانان است.

نوروزی مدیر امور عشایری شهرستان آبدانان گفت: بیشتر راه‌های عشایری این شهرستان به دلیل بارش‌های اوایل فروردین قطع شده و تردد مردم عشایر با شهر غیر ممکن شده، با اقدامات جهادی اداره کل امور عشایری ادوات دولتی و اجاره‌ای به کار گیری شده و بیشتر راه‌های عشایری، در حال بازگشایی است.

راه‌های عشایری استان ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر است که بالغ بر ۴۱۰ کیلومتر آن مربوط به راه‌های سخت گذر عشایر آبدانان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان