Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@11:15:00 GMT

گازگرفتگی گروهی اهالی یک روستا در کجور مازندران

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۲۳۳۰

گازگرفتگی گروهی اهالی یک روستا در کجور مازندران

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، محمد سلطان‌تویه، رئیس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر اظهار کرد: شب گذشته ۱۰ زن با سنین مختلف و با علائم سردرد، سرگیجه، تهوع، تاری دید، خواب آلودگی شدید و تنگی نفس ابتدا به مرکز درمان بستر شهر پول، مراجعه و پس از دریافت کمک اولیه پزشکی، به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر اعزام و بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از این تعداد یک نفر با آمبولانس و مابقی شخصاً به بیمارستان شهید بهشتی مراجعه کردند و مورد درمان قرار گرفته و در همان ساعات اولیه مرخص شدند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر خاطرنشان کرد: با اقدامات به موقع تیم پزشکی بیمارستان شهید بهشتی نوشهر، تمام مصدومان گازگرفتگی پس از بهبودی کامل از این بیمارستان مرخص شدند.

سلطان‌تویه گفت: بنا بر اظهارات شاهدین و همراهان بیماران، اتصال کپسول مایع به بخاری جهت گرم کردن فضای داخل مسجد، سهل انگاری و نقض فنی در نصب لوله بخاری از جمله دلایل بروز این سانحه بوده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کجور مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، خبرگزاری صدا و سیما به دنبال درخواست مردم به این روستا رفت و شنونده مسائل و مشکلات آنان شد.

موضوعی که انجام بسیاری از خدمات اینترنتی را برای مردم این روستا مشکل کرده است. 

تامین زیرساخت ها وپوشش اینترنت در روستاها، علاوه برافزایش رفاه اجتماعی، بهره مندی روستائیان از امکانات فناورانه یکسان را هم فراهم می کند.

دسترسی آسان به اینترنت درحالی به عنوان یکی ازنیازهای اساسی مردم به شمار می‌رود که این روزها تعدادی از روستاهای مهاباد از جمله حمزه آباد از این نعمت بی نصیب هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار