Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاروان تیم فوتبال پرسپولیس، روز جمعه تهران را به مقصد دبی ترک می‌کند تا دوشنبه هفته آینده دوم اردیبهشت به میزبانی الاهلی عربستان در چارچوب دیدار‌های لیگ قهرمانان به میدان برود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام محسن خلیلی، سرخپوشان بعد از بازی با ذوب‌آهن دو جلسه تمرین را در تهران برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان قرمزپوشان، روز جمعه پس از تمرین در تهران با پرواز ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه عازم دبی می‌شود تا خود را برای بازی روز چهارم گروه چهارم لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ آسیا برابر الاهلی عربستان آماده سازد.

پرسپولیس که روز دوشنبه، دوم اردیبهشت میهمان تیم عربستانی خواهد بود، دو جلسه تمرین هم در امارات خواهد داشت که یک جلسه آن باید در ساعت برگزاری مسابقه در زمین اصلی مسابقه انجام شود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس همچنین اعلام کرد، تیم فوتبال پرسپولیس برای بازگشت به تهران مانند سفر قبلی خود به امارات اقدام می‌کند و روز بعد از مسابقه یعنی سه‌شنبه تمرین ریکاوری را در دبی انجام می‌دهد تا با پرواز ساعت ۱۵ به وقت محلی، راهی تهران شود. به این منظور رایزنی و نامه‌نگاری با طرف‌های اماراتی برای دو جلسه تمرین روز‌های شنبه و سه‌شنبه در حال انجام است و این احتمال وجود دارد که زمین شماره دو الوصل به این منظور اختصاص یابد.

گفتنی است پرواز پرسپولیس به تهران حوالی ساعت ۱۷:۴۰ دقیقه روز سه‌شنبه سوم اردیبهشت در فرودگاه امام‌خمینی‌(ره) به زمین خواهد نشست.

شاگردان برانکو تنها چهار روز بعد از مسابقه با الاهلی عربستان باید در تهران برابر سپاهان به میدان بروند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس تهران محسن خلیلی لیگ قهرمانان آسیا الاهلی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۲۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴

تیم ملی فوتسال افغانستان در پلی‌آف بازنده‌ها (انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴) به مصاف تیم ملی فوتسال عراق خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتسال افغانستان که برای اولین‌بار موفق به حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شده بود، روز گذشته با شکست مقابل تاجیکستان از حضور در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ بازماند.

ملی پوشان فوتسال افغانستان در وقت‌های اضافه با نتیجه دو بر یک بازی را به تاجیکستان واگذار کردند.

شب گذشته با پیروزی ازبکستان در برابر ویتنام این فرصت برای ملی پوشان فوتسال افغانستان فراهم شد تا شانس خود را برای حضور در جام جهانی فوتسال ازبکستان محک بزند.

حالا روز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران و ۱۱:۳۰ به وقت کابل، افغانستان به مصاف عراق خواهد رفت و در صورت پیروزی در این دیدار با برنده قرقیزستان و ویتنام بازی خواهد کرد. افغانستان در صورت پیروزی در این مسابقات به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)