Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@03:19:01 GMT

اعزام گروه های فرهنگی تبلیغی به مناطق سیل زده خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۳۲۴۵

اعزام گروه های فرهنگی تبلیغی به مناطق سیل زده خوزستان

کربلایی حسنی از اعزام گروه های فرهنگی تبلیغی به مناطق سیل زده استان خوزستان خبر داد.

حمید کربلایی حسنی با اشاره به اهمیت کمک رسانی به هموطنان سیل زده و انجام کارهای فرهنگی، آموزشی و تبلیغی در این مناطق به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و سپده روح الله اقدام به تهیه بسته های فرهنگی و آموزشی و اعزام آن به مناطق سیل زده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک با اشاره به اینکه شامگاه گذشته 24 فروردین ماه، اولین گروه فرهنگی تبلیغی به همراه 15 نفر از مبلغان، روحانیون، روانشناسان و نیروهای جهادی به مناطق سیل زده خوزستان اعزام شدند، افزود: امید است این فعالیت ها بتواند گره ای از مشکلات این عزیزان را بگشاید.

 

 این مقام مسئول ادامه داد: این گروه که اقلام مورد نیاز سیل زدگان و همچنین بسته های فرهنگی را به همراه داشتند با مشایعت سرپرست سازمان، معاون فرهنگی سپاه و مدیر کل سازمان تبلیغات شب گذشته به مناطق سیل زده جنوب کشور اعزام شدند.

 

وی اضافه کرد: در کل 300 نفر در این طرح جهادی شرکت خواهند داشت که هر 5 روز با گروه بعد جایگزین خواهند شد.

 

کربلایی حسنی خاطر نشان کرد: یک دستگاه وانت بار حاوی کمک های کارکنان شهرداری که توسط پایگاه مقاومت بسیج امام رضا (ع) جمع آوری شده بود نیز به همراه این گروه به خوزستان اعزام شد.

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن سیل سپاه پاسداران خسارت سیل قرآن کریم سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سپاه مسابقات قرآن کریم خبرگزاری شبستان کمک به سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه

پیام جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کاروان سلامت با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، سپاه پاسداران، شبکه بهداشت و درمان قروه، به مناسبت هفته هلال احمر برای ارائه خدمات بهداشتی، حمایتی و آموزش رایگان به اهالی روستای گنداب علیا در قروه اعزام شد.

وی افزود: در این طرح، ۹۰ نفر ویزیت پزشک عمومی، ۳۰ نفر ویزیت مامایی و درمانی و همچنین با تجویز پزشکان داوطلب جمعیت هلال‌احمر، به بیماران داروی رایگان ارائه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اذعان کرد: از دیگر خدمات ارائه شده در این کاروان سلامت، آموزش پناه گیری و خروج اضطراری برای معلمان و ۳۵ نفر از دانش‌آموزان این روستا بود که توسط نجاتگران داوطلب ارائه شد.

جلالی در پایان ضمن تبریک هفته هلال احمر، با اعلام اینکه به ۱۵۵ نفر از اهالی روستای گنداب علیا خدمات پزشکی، بهداشتی و آموزش رایگان ارائه شده، از کارکنان، پزشکان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر قروه و همچنین همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که در این کاروان سلامت همگام با جمعیت هلال‌احمر شهرستان قروه بودند، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097732

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان