Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوانسار- رییس بنیاد مسکن خوانسار گفت: تاکنون برای بیش از ۹۵درصد از واحدهای مسکونی روستایی در این شهرستان سند مالکیت صادر شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، محمد ابراهیمی امروز ( یکشنبه) در جلسه ستاد سازماندهی جوانان این شهرستان با بیان اینکه در سال ۹۸ تسهیلات مسکن از  ۲۵ میلیون تومان به ۴۰ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند، اظهار کرد: در پی بارش‌های بهاری ۲۵۰ واحد مسکونی روستایی بین ۲۵ تا ۱۰۰ درصد خسارت دیدند که از سوی کارشناسان بنیاد مسکن برای جبران خسارت تاکنون تعداد ۱۸۵ واحد مسکونی ارزیابی و در سامانه پایش حوادث بنیاد مسکن ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بین ۳۰ تا ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستاها دارای بافت فرسوده هستند، گفت: شهرستان خوانسار دارای ۱۸ روستا است که در چهار سال اخیر ۸۰ درصد طرح‌ هادی روستایی از محل اعتبارات تملک دارایی و بنیاد مسکن و دهیاری‌ها در قالب زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت ریزی معابر با استفاده از سه هزار تن قیر یارانه‌ای و همچنین اجرا شده است.

رییس بنیاد مسکن خوانسار با بیان اینکه از سال ۸۴ تاکنون ۱۲۰۰ فقره تسهیلات مسکن برای احیای واحدهای فرسوده روستاهای شهرستان پرداخت شده، خاطرنشان کرد: تاکنون برای بیش از ۹۵ درصد از واحدهای مسکونی روستایی شهرستان خوانسار سند مالکیت صادر شده است.

به گزارش ایمنا، شهرستان خوانسار با ۳۰ هزار نفر جمعیت در ۱۵۰  کیلومتری شمال‌غرب شهر اصفهان قرار دارد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بافت فرسوده بنیاد مسکن خوانسار طرح هادی روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیز ظهر شنبه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: اجرای رفع تداخلات طبق پیگیری‌های صورت گرفته رشد بسیار خوبی از سال ۱۴۰۱ تاکنون داشته است.

وی گفت: طبق تعهد هر شهرستان هفته‌ای دو پلاک باید به دبیرخانه کمیسیون ارسال کند تا این کار بسیار مهم اتمام و در راستای صدور سایر اراضی کشاورزی اقدام شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: با وجود کمبودهای زیاد از جمله در حوزه تجهیزات به ویژه سخت افزاری همه مدیران پای کار هستند و کار برای مردم است مردمی که انقلابی‌تر و جهادی تر هستند.

وی در خصوص صدور اسناد کشاورزی بیان کرد: تاکنون ۷۶ درصد اسناد کشاورزی دارای سند شدند.

کد خبر 6089937

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • صدور مصوبه کارگروه امور زیربنایی برای ۵۷ شهرک مسکونی
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است