Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی گفت: در تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی امروز سپاه بیش از هر زمانی مورد حمایت ملت است.

وی ادامه داد: اقدام نمایندگان مجلس در پوشیدن لباس سپاه، تودهنی محکمی به ترامپ و سردمداران کاخ سفید بود. بی تردید سپاه از این پس پرقدرت تر از همیشه در برابر آمریکا ظاهر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بادامچیان با اشاره به ادامه شرارت های آمریکا علیه ملت ایران خاطرنشان کرد: ما باید دنبال یک اقدام عملی علیه آمریکا در منطقه و جهان باشیم تا نقطه پایانی برای دسیسه ها و توطئه های آمریکا باشد، نمی‌توانیم هر روز شاهد یک اقدام خصومت آمیز و شرارت بار از سوی آمریکا باشیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: آمریکا باید بفهمد هزینه های کارهای خباثت آلود آنها چقدر است و باید به گربه رقصانی های آمریکا یک پاسخ قاطع داد.

وی ادامه داد: آمریکایی ها در حالی که نیروهای سپاه و ارتش دست در دست مردم و نیروهای جهادی در مناطق سیل زده برای کاهش دردها و آلام مردم، خدمت رسانی می کنند. بزرگ ترین جسارت و تهمت را علیه سپاه ۸۰ میلیونی ایران مرتکب شدند. سپاهی که تروریسم را در منطقه شکسته است اما به همین صفت از طرف آمریکا متهم می شود و این یک نوع ناشی‌گری در سیاست است که برای آمریکا نتیجه معکوس داشت.

بادامچیان خاطرنشان کرد: اقدام آمریکا نه تنها موجب تقویت رابطه سپاه و ارتش شد، بلکه رابطه مردم با سپاه را نیز محکم‌تر کرد، بطوری که ما امروز شاهد یک سپاه ۸۰ میلیون نفری هستیم. امروز روحیه مردم برای مقابله با آمریکا در اوج است و ما شاهد یک عزم ملی برای مقابله با توطئه های آمریکا هستیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله سیل اشاره کرد و گفت: دولت باید هرچه زودتر خسارت و هزینه­های سیل را برآورد کند و مردم را در بازسازی مناظق ویران شده کمک نماید و آن را اعلام کند. زیرساخت های اقتصادی در چهار استان آسیب جدی دیده است که باید به سرعت ساخته شود.

وی ادامه داد: حکومت اسلامی ایران در کنار مردم و مردم در کنار حکومت و دولت و نیروهای جهادی یک حرکت حماسی را برای جبران خسارت های سیل پدید آوردند که باعث مباهات ملت ایران است و این حماسه در تاریخ ایران ثبت خواهد شد.

بادامچیان همچنین در پاسخ به سؤالاتی درباره تحولات شمال آفریقا گفت: امروز شاهد تحرکاتی در لیبی، سودان و الجزایر هستیم. به عقیده من این تحولات نشانه موج جدیدی از بیداری اسلامی است و دشمنان و وهابیت می خواهند مسیر درست بیداری اسلامی را در این کشور منحرف کنند. مردم آفریقا باید مراقب دسیسه های آمریکا و شرکای منطقه ای آنها باشند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: هر از چندی آتش زیر خاکستر بیداری اسلامی در آفریقا مشتعل می شود اما سرویس های استکبار جهانی آن را به بیراهه می برند و منحرف می کنند. مسلمانان واقعی و نخبگان این جوامع باید مراقب سوزن بانی آمریکا باشند.

وی با اشاره به تحرکات دولت در مورد سال رونق تولید اظهار کرد: دولت باید «پرآبی» و «ترسالی» را یک فرصت برای رونق تولید و عبور از بحران هایی نظیر خشکسالی، ریزگردها و … بداند و این مستلزم تصمیمات به موقع برای خروج از این بحران هاست.

بادامچیان تصریح کرد: سیل عملاً در چهار پنج استان آسیب هایی را وارد کرده که می توان به سرعت آن آسیب‌ها را جبران کرد اما در سایر استان ها خبر از یکسال آبادانی و سرسبزی می دهد. ما می توانیم در مورد محصولات استراتژیک در حوزه کشاورزی، باغداری و باغبانی، دامداری و مرغداری یک رکورد عظیم و به یادماندنی را بزنیم. اگر دولت بی تصمیمی و بدتصمیمی و دیرتصمیمی را کنار بگذارد و یک تحرک تازه به خود بدهد، می‌تواند تهدیدات سیل را به فرصت های بی نظیری می تبدیل کند.

وی افزود: یک مدیریت جهادی و مسئولانه می تواند ما را به اهداف خود برساند. رقابت های کور سیاسی و بی حاصل را باید کنار گذاشت و همه در کنار هم باید سرعت در رقابت برای رونق تولید را بالا ببرند. بخشی از مبارزه با توطئه های آمریکا در همین زمینه رونق تولید تعریف می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حزب موتلفه اسلامی انقلاب اسلامی نمایندگان مجلس کاخ سفید ملت ایران جهان گربه سیل خدمت رسانی ایران تروریسم دولت اسلامی ایران سودان الجزایر بیداری اسلامی استکبار جهانی مسلمانان نخبگان رقابت بادامچیان ترامپ اتحاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۳۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور، ثمره وحدت، همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت تدابیر فرمانده معظم کل قواست. - اخبار استانها -

بعه گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیروهای مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌روزترین و مجهزترین سامانه‌‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیروهای مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.

وی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده‌ ایم.

امیر سرتیپ دوم ستاد معصومی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیروهای بی‌ادعا در نیروهای مسلح هستند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور دوران مقدس سربازی را شاداب‌‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و گفت: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیت‌های سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد