Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:14:56 GMT

7550 میلیارد ریال کالای قاچاق دراستان بوشهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۴۰۱۴

7550 میلیارد ریال کالای قاچاق دراستان بوشهر کشف شد

بوشهر- ایرنا- فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: درسال گذشته هفت هزار و 550 میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف شد.

به گزارش ایرنا، سردارخلیل واعظی روز یکشنبه درنشست برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر افزود: ارزش این میزان کشفیات در مقایسه با سال 1396، 145 درصد افزایش نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


واعظی اضافه کرد: در این مدت کشفیات سوخت قاچاق 231 درصد، پرونده های قاچاق بالای پنج میلیارد ریال 15 درصد و انهدام باندهای مجرمانه 48 درصد افزایش داشته است.
وی یادآور شد: ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق در استان بوشهر از اول سال جای تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال 329 درصد افزایش نشان می دهد.
واعظی افزود: دراین مدت پرونده های قاچاق سوخت 231 درصد، پرونده های یک میلیارد ریالی 700 درصد و بالای پنج میلیارد ریال نیز 100 درصد رشد داشته است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: سال گذشته یکهزار و795 پرونده قاچاق کالا به شعبه های رسیدگی این اداره کل وارد و یکهزار و 804 پرونده مختومه شد که این میزان عملکرد 105 درصد نسبت به سال 96 افزایش داشته است.
زهرا افضلی نیا افزود: این پرونده ها به پرداخت 614 میلیارد ریال جریمه محکوم شده اند و در بخش اجرای احکام 122میلیارد ریال وصول شده است.
وی بیان کرد: همچنین محکومیت پرونده های بالای یک میلیارد ریال کالای قاچاق در سال گذشته 273 پرونده بوده که از این شمار 268 پرونده مختومه شده است.
6047/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي قاچاق نيروي انتظامي بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۴۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۴۴۰ ثوب بلوز زنانه خارجی به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خوی رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبرگمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط پوشاک کشف شده متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، همچنین شعبه حکم به پرداخت یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا بابت خودروی حمل کالای قاچاق صادر و در مجموع متهم به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران انتظامی شهرستان خوی گزارش تخلف را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲