Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@04:24:41 GMT

بازداشت سارقان شمشیر به دست در مشیریه

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۴۱۰۹

بازداشت سارقان شمشیر به دست در مشیریه

رئیس کلانتری 169 مشیریه ازدستگیری سه سارق حرفه‌ای منزل توسط مأموران تیم عملیات این کلانتری خبر داد. سارقان شمشیر به دست

حسب اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت باند سارقان منازل در سطح حوزه استحفاظی مشیریه موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

با توجه به حساسیت موضوع، تیم‌های عملیات کلانتری در نقاط آلوده شناسایی شده، فعال شدند و شب گذشته ماموران گشت این کلانتری طی تماس مردمی در جریان سرقتی با شیوه و شگرد همان باند سارقان مورد نظر قرار گرفته که طی آن مقدار ۳۵ میلیون تومان طلا، ۹ میلیون تومان پول نقد و وسایل ارزشمند دیگر به سرقت رفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور ماموران در محل تحقیقات اولیه کلید خورد و مالباخته که مرد جوانی بود بیان داشت که همسرش را برای زایمان به یکی از بیمارستان‌های نزدیک محل برده و برای بردن وسایلی به خانه بازگشته بود که با فردی غریبه و شمشیر به دست در پارکینگ خانه روبرو می‌شود که پس از سرقت وسایل خانه‌اش با ضرب و جرح وی از محل گریخته بودند.

مشیریه

براساس این گزارش، دوربین‌های مداربسته محل مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد سارقان از قبل در محل حضور داشتند و با زاغزنی این خانه را شناسایی کرده بودند، یکی از سارقان نزدیک خودروی ام.جی جلوی در پارکینگ ایستاده و دیگری داخل پارکینگ شده و در آنجا زاغ‌زنی می‌کرده است.

همچنین مشخص شد نفر سوم نیز به همین ترتیب بعد از مطمئن شدن از خالی بودن سکنه به خانه مراجعه کرده و در حال سرقت بوده که مالباخته سر می‌رسد و با نفر دوم در پارکینگ روبرو می‌شود.

پلیس

مالباخته که قصد درگیری با نفر دوم را داشته است با شمشیر از ناحیه سر، صورت و کتف مجروح می‌شود و وقتی سارقان با برداشتن وسایل سرقتی قصد سوار شدن به خودروی نفر اول را داشتند مالباخته قصد می‌کند با گرفتن جلوی ماشین، مانع بردن وسایل شود.

در ادامه سارقان ده الی دوازده متر مالباخته را- که قصد جلوگیری از فرار سارقان را داشت- روی زمین کشیدند تا جایی که مالباخته وسط خیابان رها شد و در پی تماس‌های مردمی با گشت کلانتری، ماموران به قید فوریت در محل حاضر شده و تحقیقات خود را برای شناسایی سارقان کلید زدند.

در تحقیقات مشخص شد که پلاک خودروی ام.جی متعلق به پدر یکی از متهمان است که با هماهنگی مقام قضایی تیم گشت عملیات کلانتری به محل سکونت پدر متهم رفته و با اطلاع از مخفیگاه سارقان، سریعا به محل اعزام و هر سه نفر را طی یک عملیات پلیسی دستگیرکردند؛ هر سه سارق معتاد به مواد روانگردان از نوع شیشه بوده و سابقه کیفری نیز داشتند.

سرهنگ سید امین موسوی پور، رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه با اعلام خبر فوق خاطرنشان کرد: مالباخته در همان بدو ورود به کلانتری هر سه متهم را شناسایی کرد و مالباختگان دیگر نیز برای شناسایی متهمان فراخوانده شدند که تا به الان سه شاکی دیگر متهمان را شناسایی کرده‌اند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد./فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه بازداشت سارقان زورگیر در عملیات پلیس | ویدئو

دریافت 11 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: روز دهم اردیبهشت در گشت زنی‌های هدفمند ماموران به موتورسیکلت لاکی اقدام به موبایل قاپی در مقابل مامورین می‌نمایند و متواری می‌شوند که پس از تعقیب گریز لاستیک موتور را مورد اصابت گلوله قرارداده و موفق به دستگیر کردن سارقین شدند.

وی در ادامه توضیح داد : در بررسی اولیه از متهمین ۳ عدد گوشی آیفون و یک عدد قمه وسلاح غیر متعارف کشف گردید متهمین در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیاء قیمتی خصوصا تلفن همراه اعتراف کرد.

کد خبر 848358 منبع: تسنیم برچسب‌ها منطقه ۱ پلیس راهور - شهر خبر مهم سارق - سرقت

دیگر خبرها

  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • بازداشت بیش از ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • بازداشت ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ ها در مهاباد
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • لحظه بازداشت سارقان زورگیر در عملیات پلیس | ویدئو
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست