Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظهر امروز رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا به همراه جمعی از هنرمندان و مسوولان انجمن های فرهنگی و هنری و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان دنا و شهر سی سخت با فرمانده سپاه دنا دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیردنا؛ ظهر امروز رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا به همراه جمعی از هنرمندان و مسوولان انجمن های فرهنگی و هنری و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان دنا و شهر سی سخت با فرمانده سپاه دنا دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن روز پاسدار و تولد امام حسین(ع) گفت: حوزه فرهنگ و هنر جایگاه انسان های حقیقت طلب و حق جو است و اصحاب هنر اهل کتاب و مطالعه و نخبگان جامعه هستند، و خود را جزئی از ذات خداوند متعال می دانند.

 

 

فرهاد ناصری بیان کرد: این روحیه اصحاب فرهنگ و هنر باعث شده است با افراد حوزه قدرت و سیاست معاشرت نکنند‌ و همراه به دنبال حق طلبی و ‌حمایت از حق باشند.

 

ناصری گفت: به فرموده امام راحل، خداوند دشمنان ما را از افراد احمق آفریده است، در موضوع اقدام نا بخردانه آمریکا همه افراد با همه عقیده ها در کنار سپاه حضور یافتند و اعلام همبستگی و اتحاد کردند که این ‌موضوع باعث انسجام و همبستگی شد.

 

 

وی بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس سپاه نقش ارزنده ای در جبهه و جنگ داشت و پس از جنگ نیز در عرصه های مختلف به خدمت گذاری پرداختند.

 

ناصری افزود: آمریکا قصد تخریب چهره سپاه را داشته است و می خواهد این خدمات و اقدامات موثر و بشردوستانه سپاه را زیر سوال ببرد.

 

 

وی بیان کرد: نقش اهالی فرهنگ و هنر بسیار تاثیرگذار است، و جامعه جهانی حرمت خاصی برای این افراد قائل هستند.

 

ناصری همچنان گفت: ذات انقلاب اسلامی انقلاب فرهنگی است و این افراد حافظان مرزهایی فکری و عقیدتی و فرهنگی جامعه‌ هستند.

 

 

 

وی افزود: افراد حاضر در این نشست نخبگان فرهنگ و هنر هستند و به منظور اعلام حمایت از سپاه پاسداران و بیان همبستگی خود و همچنین دعوت از شما و همکارمان در نشست های فرهنگی و هنری این انجمن ها، در این نشست حضور یافتند‌.

 

 

در ادامه این نشست هر یک از اصحاب فرهنگ و هنر به نوبه خود به بیان مطالبی در حوزه هنری خود پرداختند و با زبان شیرین هنر و همچنین سر دادن اشعاری اط شاهنامه فردوسی و عطار نیشابوری، حمایت خود را از سپاه پاسداران و جبهه انقلاب اعلام داشتند.

 

 

فرمانده سپاه شهرستان دنا در ادامه این نشست ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به هنرمندان حوزه فرهنگ و هنر شهرستان دنا گفت: از ابرازحمایت شما و  همه مسوولان شهرستان دنا در حمایت از سپاه تقدیر و تشکر میکنم.

 

 

 

سرهنگ ستوده نیا افزود: نقش هنرمندان در تبیین فرهنگ انقلاب و شهادت بی بدیل بوده و نشست با هنرمندان باعث افتخار و خشنودی است.

 

 

وی با اشاره به فرا رسیدن روز هنر انقلاب و بزرگداشت عطار نیبشابوری گفت: موضع گیری آمریکا همیشه به نفع مردم و نظام شده است، مسوولان و مجلس ما پس از این اتفاق در حرکتی ستودنی لباس سپاه پوشیدند و به حمایت از سپاه پرداختند.  

 

 

سرهنگ ستوده گفت: این اقدام آمریکا موجب همدلی و انسجام بیشتر شد و عزت سپاه را اضافه کرد، ما دست برتر در منطقه را داریم و خود آمریکا بر این موضوع واقف است و هر حرکتی بخواهد انجام دهد با سیلی سختی مواجه می شود و به فرموده رهبر انقلاب زمان بزن و در رو تمام شده است.

 

 

وی با بیان اینکه دعا می کنیم خداوند توفیق دهد در ادامه راه خدمت گذار مردم باشیم، گفت: در بحث اردوهای جهادی و ساخت 48 خانه نیازمند اقدامات خوبی انجام شد و هم اکنون قریب به 30 پاسدار از دانشگاه امام حسین(ع) در مناطق محروم دنا در حال ساخت خانه های نیازمندان و‌کمک به محرومین هستند.

 

 

فرمانده سپاه دنا گفت: در خصوص سیل در استان های کشور، شهرستان دنا کمک های خوبی اهدا کرده است و سپاه استان اقدامات خوبی انجام داده و موکب هایی در نقاط مختلف استان های سیل زده برپا شده است که روزانه 60هزار پرس غذا برای سیل زدگان طبخ می کنند و همچنین ماشین آلات و محموله های را نیز اعزام کرده است.

 

 

وی در پایان با بیان اینکه این نشست متمایزی بود، گفت: از حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا و هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان که به منظور اعلام حمایت خود از سپاه پاسداران و حضور در این نشست حمایتی تقدیر و تشکر کرد.

 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

                                 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد

وحید زرگر فرماندار آوج در نخستین نشست شورای اداری شهرستان آوج در سال جدید گفت: سپاه پاسداران نهادی است که انگیزه تشکیل آن حفاظت و صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی بوده و در حال حاضر نیز به عنوان یکی از مولفه‌های اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز سپاه به یک سرمایه ملی برای ایران و جهان اسلام تبدیل شده و شادی و احساس غرور ایرانیان و مسلمانان سایر نقاط جهان از عملیات غرورآفرین و مقتدرانه "وعده صادق" نیز بر این موضوع صحه می‌گذارد.

زرگر با بیان اینکه زمینه حضور مردم و سرمایه‌های مادی و فکری آن‌ها در تحقق شعار سال ضروری است، ادامه داد: دستگا‌های اجرایی باید در راستای تحقق شعار سال تلاش کرده و زمینه حضور مردم و سرمایه‌های مادی و فکری آنها در امر تولید را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان آوج اضافه کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام شناسایی طرح‌های قابل پیشرفت از مهم‌ترین اولویت‌های سال جاری است که با استفاده از جذب اعتبار یا استفاده از ظرفیت‌های قانونی مانند مولدسازی و ارزش‌آفرینی می‌توان آنها را به مرحله بهره‌برداری رساند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • علما حافظان مرزهای دینی هستند
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله