Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@03:10:27 GMT

دیدار اعضای ستاد نماز جمعه یاسوج با آیت الله حسینی

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۴۷۸۰

دیدار اعضای ستاد نماز جمعه یاسوج با آیت الله حسینی

اعضای ستاد نماز جمعه مرکز کهگلویه و بویراحمد به مناسبت عید نوروز و اعیاد شعبانیه امروز با امام جمعه یاسوج دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سیدجواد خاضع ظهر امروز در این دیدار ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: بهار امسال با بهار معنویت رجب، شعبان و رمضان مقارن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد نماز جمعه یاسوج ماه شعبان را ماه تمرین و آماده سازی انسان ها برای ورود به ماه مبارک رمضان دانست و اظهار امیدواری کرد، بتوان از برکات این ماه نورانی استفاده لازم را داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه همه اعضای ستاد در جهت اهداف تعیین شده فعالیت می کنند، به برنامه های فرهنگی این ستاد در مناسبت های مختلف اشاره و اضافه کرد: تلاش شد با توجه به مناسبت های مهم هر هفته، رویدادهای جامعه و سطح بین الملل تبلیغات محیطی لازم انجام و سخنرانان پیش از خطبه ها در مناسبت ها دعوت شوند.

 

خاضع یادآور شد: در دو هفته گذشته بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری برای جوانان و همچنین اهانت دولت آمریکا به سپاه پاسداران توسط سخنران پیش از خطبه ها تبیین شد و در دیگر مناسبت ها این کار ادامه خواهد داشت.

 

رئیس ستاد نماز جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: در ولادت ها و شهادت ها مداحی، مولودی خوانی و روضه خوانی در ایام محرم، لیالی قدر و شب های احیا در دستور کار قرار دارد.

 

وی توجه به برگزاری مراسم عید سعید فطر، پاسخگویی به مسائل شرعی، بارگذاری به موقع خطبه های نماز جمعه را از دیگر برنامه هایی دانست که به صورت منظم انجام می شود.

 

خاضع با بیان اینکه این ستاد تعدادی برنامه در دست اقدام دارد، اضافه کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی با محوریت خطبه های نماز جمعه، تشویق، ترغیب و تقدیر از نخبگان ورزشی، دانشجویی و دانش آموزان با همکاری اداره ورزش و جوانان، دانشگاه ها و مدارس از جمله این برنامه ها بوده که این کار زمینه حضور آنها را در نماز جمعه فراهم می کند.

 

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: برپایی میز خدمت ادارات در جوار نماز جمعه با حضور مدیران برای حضور در نماز جمعه و پاسخگویی به مردم می تواند راهگشا بوده و ارتباط بیشتر مردم با مسئولان را فراهم کند.

 

وی خاطرنشان کرد: در زمینه چاپ نشریه و ماهنامه ویژه نماز جمعه هنوز توفیقی نداشتیم و تلاش می کنیم امسال این کار اجرایی و عملی شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه پاسداران سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سیل مسابقات قرآن خسارت سیل سپاه نماز جمعه قرآن کریم خبرگزاری شبستان سیل خوزستان بیانیه گام دوم انقلاب فعال فرهنگی ستاد نماز جمعه سخنران پیش از خطبه ها میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین لرزه فاریاب خسارتی نداشت

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف میرشکاری سلیمانی گفت: پس از زمین لرزه ۴.٧ ریشتری صبح امروز اعضای ستاد بحران به صورت میدانی به پایش منطقه پرداختند که خوشبختانه این زمین لرزه بدون خسارت بود.

وی افزود: کلیه نیروهای امدادی و اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده‌باش کامل هستند.

صبح امروز زمین‌لرزه ای به قدرت ۴.۷ ریشتری در عمق ۹ کیلومتری زمین، حوالی شهرستان فاریاب کرمان را لرزاند.

کد خبر 6094911

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • امام جمعه یاسوج از خدمات امدادگران هلال احمر در صحنه حوادث قدردانی کرد
  • عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود
  • انتقاد امام جمعه یاسوج از شراب‌خواری پزشکان در شیراز
  • وعده صادق آب به خانه مورچه ریخت/ نمایش باطن حقوق بشر آمریکایی
  • دیدار با خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرانزلی
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • زمین لرزه فاریاب خسارتی نداشت