Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:43:54 GMT

ارتشیان کردستانی در تمام شرایط حافظ حریم کشور هستند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۵۱۸۱

ارتشیان کردستانی در تمام شرایط حافظ حریم کشور هستند

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: ارتش یکی از بازوهای قدرتمند ولایت و رهبری بوده و با افتخار در تمام شرایط حافظ حریم کشور است. ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، امیر سعید اثنی‌‌عشری ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان که به‌مناسبت هفته ارتش در این شهر برگزار شد، اظهار داشت: ارتش یکی از بازوهای قدرتمند ولایت و رهبری بوده و با افتخار در تمام شرایط حافظ حریم کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکنون توانسته مسئولیت‌های خود را در دوران دفاع مقدس، دوران آغازین انقلاب، دوران سازندگی و دوران صدور انقلاب به نحو احسن انجام دهد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان تصریح کرد: ما ارتشی‌ها معتقدیم که شهادت یک راه میانبری برای رسیدن به قرب الله است و همواره در این مسیر برای حفاظت از حریم کشور آماده جانفشانی و خلق هزاران حماسه دیگر هستیم.

تقدیر لاریجانی از تلاش‌ سپاه و ارتش برای کمک به سیل‌زدگانسیل پلدختر | «جوانان ارتش» پای کارند؟ + فیلمامیر سیاری: ترمیم سیل‌بند‌ها و جلوگیری از نفوذ آب اولویت ارتش در منطقه جنوب است

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی در طول 40 سال اخیر ثابت کرده در سایه خدمت صادقانه در میان مردم از محبوبیت بسیار خوبی برخوردار است.

امیر اثنی‌‌عشری به سیل و بارندگی‌های شدید اخیر در برخی استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: پس از این حوادث نیروهای ارتش از همان لحظات اول وارد عمل و به دنبال خدمت‌گزاری و خدمت‌رسانی به مردم بودند

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان خاطرنشان کرد: ارتش در بحث امدادرسانی به سیل‌زدگان به عنوان یک سازمان پیشرو دارای تجهیزات و نیروهای آموزش دیده بوده و با خدمت‌رسانی دلسوزانه خود تا آخرین لحظه نیاز به هم‌وطنانمان کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/‌ز

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختران کشور (انتخابی تیم ملی) با درخشش بانوان کردستانی در روز نخست پایان یافت.

در نخستین روز این پیکارها و در دسته ۵۹ کیلوگرم بخش جوانان، «مهنا عبداللهی» شیر دختر وزنه‌بردار تیم کردستان در جدال با پولاد سرد به مصاف حریفان خود رفت و با ارائه یک نمایش بی‌نظیر موفق به کسب سه نشان زرین طلا شد و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

عبداللهی در حرکت یکضرب موفق به مهار وزنه ۶۵ کیلوگرمی شد، در حرکت دوضرب با غلبه بر وزنه ۹۲ کیلوگرمی به برتری خود تداوم بخشید تا در مجموع با ثبت رکورد ۱۵۷ کیلوگرم و با اختلاف ۲۵ کیلوگرم نسبت به نفر دوم، مقتدرانه عنوان نخست و مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و سه مدال زرین طلا را برای تیم کردستان در این رقابت‌ها به ارمغان بیاورد.

کد خبر 6098268

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (17 اردیبهشت)
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (16 اردیبهشت)
  • امروز، روز شیراز؛ شهر شعر و هنر و حافظ/ شهرها همه بازند و شیراز، شهباز
  • امروز، روز شیراز؛ شهر شعر و هنر و حافظ
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (15 اردیبهشت)