Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ توفیق سرافراز ظهر امروز در جمع خبرنگاران آمار متوفیان سال گذشته را اعلام کرد و گفت: سال گذشته تعداد یک هزار و 231 میت در آرامستان بهشت محمدی دفن شدند که از این تعداد 731 نفر مرد و 500 نفر زن بودند.

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری سنندج عنوان کرد: در سه ماهه اول سال گذشته 272 نفر خاکسپاری شدند که 172 نفر مرد و 100 نفر زن و در سه ماهه دوم 319 میت شامل 198 مرد و 121 زن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در فصل پاییز نیز 286 میت شامل 163 مرد و 123 زن و  در سه ماهه آخر نیز 354 میت دفن شدند که 198 نفر مرد و 156 نفر زن بودند.

سرافراز گفت: دی ماه سال گذشته با 128 میت بیشترین متوفی و مهر ماه با 86 نفر کمترین میت خاکسپاری شد.

سرفراز همچنین بیان کرد: سال گذشته تعداد چهار هزار و 300 عدد سنگ لحد در سازمان تولید شده است و تعداد یک هزار و 260 سنگ مزار برای متوفیان نصب شده است.

وی همچنین در طول سال گذشته تعداد یک هزار و 220 عدد شناسنامه متوفیان در سازمان آرامستان ها باطل شده است.

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری سنندج یادآور شد: گلکاری فضای سبز محوطه سازمان، رفت و روب و نظافت کلیه قطعات آرامستان، احداث میدان در ورودی آرامستان، ترمیم روشنایی و بازسازی تیرهای برق محوطه سازمان از دیگر اقدامات این سازمان  در سال گذشته بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان شهرداری سنندج بهشت محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روح الله مقدم، معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: استان قم درپرداخت وام ازدواج درکشور، طبق جدول وزارت ورزش و جوانان مربوط به پایان سال ۱۴۰۲، رتبه نهم کشور را کسب کرده‌است.

وی ادامه داد: استان قم با تحقق ۸۸.۵ درصدی اعطای وام ازدواج به متقاضیان، در میان ۳۱ استان کشور ، این رتبه را به خود اختصاص داده‌است.

وی یادآور شد که میانگین جمع کل دریافت کنندگان تسهیلات ازدواج در کشور در سال گذشته ۸۵ درصد بوده‌است.

مقدم بیان کرد: ۱۱ هزار و ۵۵۲ فقره وام ازدواج در سال گذشته به متقاضیان در قم پرداخت شده‌است.

وی ادامه داد: این تعداد فقره وام ازدواج با معرفی اداره‌کل ورزش و پرداخت توسط بانک‌ها به مبلغ ۲۴ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال انجام پذیرفته‌است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین تعداد متقاضیان در صف انتظار دریافت وام در سال گذشته را یک‌هزار و ۵۰۹ نفر عنوان کرد.

وی تعداد کل متقاضیان وام ازدواج در استان قم تا پایان بهمن ماه را ۱۳ هزار و ۶۱ نفر ذکر کرد.

مقدم همچنین یادآور شد: سال ۱۴۰۱ تعداد تسهیلات پرداخت شده ازدواج در استان قم ۱۲ هزار و ۴۷۶ فقره بوده‌است.

دیگر خبرها

  • ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه