Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:08:56 GMT

بازگشت ۱۱ کارخانه تعطیل شده به چرخه تولید طی سال گذشته

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۲۶۱۵۹

بازگشت ۱۱ کارخانه تعطیل شده به چرخه تولید طی سال گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فغفوری ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که به میزبانی شرکت سیمان خمسه زنجان برگزار شد، نگاه ویژه به رونق اقتصادی و نیز بازگرداندن واحدهای تعطیل شده به چرخه تولید را یکی از رویکردهای اصلی این سازمان برشمرد و افزود: در همین راستا تعداد ۱۱ کارخانه که به دلایل مختلف تعطیل شده بود، با اقدامات و رایزنی‌های صورت گرفته، طی سال گذشته به چرخه تولید بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فعالیت مجدد واحدهای صنعتی تعطیل شده را مصداق بارز رونق تولید عنوان و با یادآوری اینکه در سال ۹۶ نیز دو واحد صنعتی تعطیل شده به چرخه تولید باز گشته است، افزود: در مجموع می‌توان گفت که از ابتدای سال ۹۶ تا به امروز با اقدامات و رایزنی‌های صورت گرفته، نه تنها اجازه تعطیل شدن هیچ واحد صنعتی را نداده‌ایم، بلکه ۱۳ واحد صنعتی تعطیل شده نیز از سال ۹۶ تا به امروز به چرخه تولید بازگشته است.

رئیس سازمان صمت استان زنجان با تاکید بر اینکه تعطیل نشدن هیچ واحد صنعتی از سال ۹۶ تا به امروز حاکی از اقدام جهادی در استان برای رونق اقتصادی منطقه بوده است، ادامه داد: بی‌تردید یکی از عوامل مؤثر در کسب چنین موفقیتی، برگزاری مؤثر جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بوده که مصوبات این جلسات که امروز هشتادمین جلسه آن را به میزبانی شرکت سیمان خمسه پشت سر می‌گذاریم، مو به مو به اجرا گذاشته شده است.

فغفوری با اشاره به اینکه خوشبختانه با تفویض اختیارات صورت گرفته برای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، همه تصمیمات در خصوص مصوبات این جلسه در خود استان اتخاذ شده و نیازی به نامه‌نگاری به مرکز نیست، تصریح کرد: بدون شک، یکی از مهم‌ترین دستاوردهای اتخاذ چنین تصمیمی، رفع مشکلات واحدهای صنعتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و نیز کاهش بروکراسی‌های اداری در این زمینه خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید بر اینکه همه توان خود را برای تداوم راهی که برای بازگرداندن واحدهای تعطیل به چرخه تولید در پیش گرفته‌ایم، ادامه دهیم، اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری که از سوی رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر رونق تولید انجام گرفته، تلاش می‌کنیم تا به هفت راهبردی که در این راستا تعیین شده است، جامه عمل بپوشانیم.

کد خبر 4590669

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت و معدن و تجارت زنجان صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۲۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!

دیدار تیم‌های همسایه لیگ برتر فوتبال در جدول به تساوی ختم شد تا تغییری در جایگاه دو تیم به وجود نیاید.

تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و شمس آذر قزوین از ساعت 19 امروز (یکشنبه)، در اولین دیدار از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار به تساوی بدون گل انجامید.

گل‌گهر با یک امتیازی که در خانه به دست آورد، 36 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول ایستاد. شمس آذر نیز که فرصت داشت با غلبه بر میزبان به رتبه ششم صعود کند، با 35 امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماند.

ایمان کهیش قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و روبرتو تورس از گل‌گهر و پوریا سرآبادانی از شمس آذر را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین معین قربانی مدافع شمس آذر در دقیقه 7+90 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل